50 ایده خلاقانه بازاریابی برای روز ولنتاین!

?>

اگر مانند اکثر صاحبان کسب و کار هستید، دائماً به دنبال راه هایی برای جذب مشتریان فعلی و بالقوه خود هستید. روز ولنتاین بهترین تعطیلات برای ارتباط با مشتریان است، حتی اگر تجارت شما مستقیماً با صنایعی که معمولاً از این تعطیلات سود می برند، مرتبط نباشد. مشاوره کسب و کار اینترنتی را برای مطالعه و بهرمندی از خدمات ویژه ما مطالعه کنید.

ما فهرستی از 50+ ایده بازاریابی روز ولنتاین را برای افزودن به بازاریابی فوریه شما ارائه کرده‌ایم که می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید. این شامل:

  • ایده های خاص صنعت
  • ایده های همه کاره
  • ایده های لحظه آخری

ایده های بازاریابی ویژه صنعت روز ولنتاین

تبلیغات بیشماری برای روز ولنتاین وجود دارد که شما در این ماه اجرا می کنید تا به روش های سرگرم کننده و خلاقانه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در اینجا چند ایده خاص صنعت وجود دارد:

مراکز تناسب اندام

  • یک کلاس ویژه روز ولنتاین برای زوج ها برگزار کنید.
  • برای نشان دادن مقداری عشق به بدن خود تمرین کنید.
  • یک سری تمرینات را اجرا کنید تا تمام آن شیرینی ها را بسوزانید.
  • یک لیست پخش روز ولنتاین برای کلاس های خود ایجاد کنید.

ماساژ درمانی و اسپا

  • از ماساژ زوج ها درصد تخفیف بگیرید یا کلاس ماساژ زوج ها را برگزار کنید.
  • یک خرید برای شخص دیگری اجرا کنید، مال خود را نصف تخفیف فروش کنید.
  • آرایش صورت شکلاتی ارائه دهید (بله، آنها یک چیز هستند).

رستوران ها

  • یک کلاس آشپزی زوجی برگزار کنید.
  • یک چیز خاص را در تحویل یا سفارشات خود در حاشیه قرار دهید.
  • موارد قلبی شکل یا قرمز/صورتی را به منوی خود اضافه کنید.

عکاسان

روز ولنتاین یکی از آن تعطیلات است که در وسط مقیاس اهمیت قرار می گیرد. مخاطبان شما ممکن است بخواهند در این روز یا برای این روز فقط یک کار خاص انجام دهند – اما هیچ چیز مهمی – که فرصتی را برای شما باز می کند تا معاملات کوچک را انجام دهید.

به عنوان مثال، عکاسان می توانند جلسات سریع 30 دقیقه ای را با نصف قیمت انجام دهند. به این ترتیب، می توانید با تعهد یا هزینه کم، افراد بالقوه علاقه مند را جذب کنید، که ممکن است به طور بالقوه برای تعطیلات و رویدادهای بزرگتر به شما بازگردند.

مطالعه کنید
روش های افزایش فروش آنلاین فروشگاه های اینترنتی

مشاغل مبتنی بر خدمات

  • شفاف باشید و از مشتریان بخواهید نظرات یا ویدیوهای گواهی را بدهند.
  • خانه ای امن/تمیز را بهترین راه برای دوست داشتن اعضای خانواده خود قرار دهید.
  • پیشنهاداتی برای نشان دادن عشق به خانه/کامپیوتر/ماشین خود ارائه دهید.

ایده های بازاریابی برای روز ولنتاین

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را اداره می کنید، راه های مختلفی برای تبلیغ کسب و کار شما و متمایز شدن به مخاطبان در روز ولنتاین و اطراف آن وجود دارد.

راهنمای هدیه روز ولنتاین…

مصرف کنندگان همیشه در جستجوی هدیه ای عالی برای عزیزان خود و دیگران هستند. با ایجاد یک پست وبلاگ یا راهنمای هدیه قابل دانلود از این مزیت استفاده کنید. مواردی را که ارائه می‌دهید و همچنین مواردی را که ارائه نمی‌دهید، بگنجانید.

هدف این است که شما با کمک به مشتریان خود چیزی را که می خواهند به عزیزانشان بدهند پیدا کنند، اعتماد ایجاد کنید. لزوماً برای فروش یا تبلیغ مستقیم محصولات خود نیست. به یاد داشته باشید که ایده های هدیه خود را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود و حتی از طریق ایمیل های تبلیغاتی به اشتراک بگذارید.

پست ها و تبلیغات با مضمون زوج ها

البته، یکی از واضح‌ترین راه‌ها برای گنجاندن روز ولنتاین در بازاریابی فوریه، از طریق تم زوجی است. کسب‌وکار زیر خلاق شد و از مخاطبانش خواست که با «جفت» ساعت‌های هوشمند مورد علاقه‌شان نظر بدهند تا شانس برنده شدن آن‌ها را داشته باشند.

تصاویر بصری روز ولنتاین

با گرافیک های جذاب با موضوع روز ولنتاین چشم مخاطبان خود را به خود جلب کنید. و خارج از قلب صورتی، آب نبات و جعبه شکلات فکر کنید. برای کمک به ایجاد تصاویر بصری جذاب، این ابزارهای بازاریابی بصری را بررسی کنید.

یک محصول را تبلیغ یا هدیه دهید

آیا کسب و کار شما محصولات یا خدماتی دارد که از تم های روز ولنتاین پشتیبانی کند؟ آنها را در فیس بوک تبلیغ کنید یا بفروشید یا یک جایزه اجرا کنید. به عشق فکر کنید، صورتی، قلب، دوستی، خرس عروسکی، گل… شما می دانید معامله. یا خارج از چارچوب فکر کنید.

مطالعه کنید
بازاریابی محتوا چیست؟ (Content Marketing) مراحل و اصول کانتنت مارکتینگ در سال 2022

یک آموزش کاردستی اجرا کنید

اگر هنر، تزیینات، هدیه دادن، دسته گل ها یا طراحی به کسب و کار یا مخاطبان شما مرتبط است، چرا یک آموزش DIY در مورد کاردستی روز ولنتاین ارسال نکنید؟ ویدئو می‌تواند به جذب مخاطب و آشکار کردن شخصیت کسب‌وکار شما کمک کند. یک جلسه لایو فیس بوک یا لایو اینستاگرام را امتحان کنید.

ایده های بازاریابی لحظه آخری روز ولنتاین

آیا آنقدر مشغول انجام بازاریابی ژانویه خود بودید که برای فوریه برنامه ریزی کنید؟ نگران نباشید، ما ایده های لحظه آخری داریم که به شما کمک می کند تجارت محلی خود را بازاریابی کنید و برند خود را بسازید.

خریداران لحظه آخری را بپذیرید

آیا می دانستید که بیش از 60 درصد از هزینه های روز ولنتاین در روز چهاردهم یا در طی پنج روز از آن رخ می دهد؟ بنابراین پیشنهادهای لحظه آخری شما حتی ممکن است موفقیت بیشتری نسبت به معاملات ارائه شده در اوایل ماه داشته باشند. پذیرایی از این خریداران توسط:

افزایش ساعات کاری خود در روز ولنتاین (حتما ساعات کاری خود را در نمایه کسب و کار Google خود به روز کنید).
یک پست در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید که فقط با آن هدیه دنبال آن بروند. ممکن است به آنها انگیزه دهید که در فروشگاه شما توقف کنند یا پیشنهاد آنلاین شما را در راه رسیدن به تاریخ ولنتاین خود بازخرید کنند.
به مخاطبان خود یادآوری کنید که فقط x ساعت فرصت دارند تا از این روز استفاده کنند تا به عزیزان خود بگویند چقدر برایشان اهمیت دارد. کمی هیجان و فوریت را در طول تعطیلات برانگیزید، و مطمئن باشید که درگیر خواهید شد.

مطالعه کنید
بهترین کسب و کار خانگی چیست؟

به مشتریان خود کمی عشق نشان دهید

حتی اگر محصولات یا خدمات شما مربوط به تعطیلات نباشد، همچنان می توانید بازاریابی خلاقانه و موثری را در روز ولنتاین انجام دهید. مثلا:

  • به جای تشویق مشتریان خود به خرید هدیه برای افراد مهم خود، به آنها هدیه بدهید! یک ایمیل با یک معامله یا کوپن ارسال کنید تا به مشتریان خود عشق نشان دهید. (خط موضوع ایمیل 105 فوریه اینجا.)
  • با خرید در فروشگاه خود، کالای رایگان پخش کنید.
  • یا به سادگی یک یا دو امتیاز اضافی را به صورت رایگان در یک سفارش قرار دهید.

پیشنهاد روز ولنتاین را در Google تبلیغ کنید

در حالی که اجرای یک تبلیغ گوگل برای پیشنهاد ولنتاین ایده آل است، این در مورد ایده های لحظه آخری است. به لطف پلتفرم «Google برای کسب‌وکار من»، می‌توانید پست‌هایی را در فهرست رایگان خود منتشر کنید که وقتی مشتریان کسب‌وکار شما را پیدا می‌کنند نشان داده می‌شوند. برای تشویق حضور در رویدادی که میزبانی آن هستید، یک پست رویدادها ایجاد کنید، یا یک پست پیشنهادات برای گسترش دامنه پیشنهاد روز ولنتاین با زمان محدود خود ایجاد کنید. این یک امتیاز بازاریابی است، زیرا پست کردن در نمایه کسب و کار Google شما یکی از بهینه‌سازی‌های Google برای کسب و کار من است که می‌توانید برای رتبه بالاتر در Google Maps انجام دهید و شانس خود را برای یافتن در جستجوهای محلی افزایش دهید.

کارت روز ولنتاین را به مشتریان خود ایمیل کنید

اگر لیست ایمیل دارید، برای مشترکین خود یک کارت تبریک روز ولنتاین ارسال کنید و یک پیشنهاد ویژه یا تبلیغات را همراه با آن درج کنید. مجدداً، می‌توانید پیشنهاد خود را به‌عنوان یک «هدیه» ویژه برای مشتریان وفادار خود به جای تبلیغ محصولات یا خدمات برای مشتریان خود برای خرید برای عزیزانشان بازاریابی کنید. این ایمیل به عنوان یک کارت “متشکرم” عمل می کند و بهانه خوبی به شما می دهد تا دوباره به روشی غیر سرزده با مشتریان خود تماس بگیرید.

درخواست بررسی کنید

روز ولنتاین یک روز عالی برای ارتباط با طرفداران خود است و از آنها بخواهید که به کسب و کار شما در قالب یک نقد و بررسی کمی عشق ورزیدن داشته باشند. این نه تنها به افزایش نظرات مثبت شما و جذب مشتریان جدید بیشتر کمک می کند، بلکه به کسانی که تجربه خوبی در کسب و کار شما داشته اند نیز یادآوری می کند که دوباره تعامل کنند. مشتریان عموما از نوشتن نظرات خوشحال می شوند، فقط باید بدانید که چگونه آنها را بخواهید.

مطالعه کنید
کار در منزل برای دانش آموزان

ایده های بازاریابی روز ولنتاین [نکته]

چه محصولاتی بسازید که می توانند برای روز ولنتاین سفارشی شوند یا یک کسب و کار کاملا نامرتبط با تعطیلات راه اندازی می کنید، گزینه های زیادی برای بازاریابی روز ولنتاین وجود دارد. ما در این پست موارد زیادی را پوشش دادیم، و شما می توانید حتی بیشتر در این لیست از ایده های پست رسانه های اجتماعی فوریه بیابید، اما در اینجا یک لیست کلی وجود دارد که آن را خلاصه می کند.

  • تبلیغات ویژه روز ولنتاین در صنعت
  • یک راهنمای هدیه روز ولنتاین ایجاد کنید
  • به مشتریان خود اشاره کنید
  • پست ها و تبلیغات با مضمون زوج ها را اجرا کنید
  • تصاویری جذاب برای روز ولنتاین ایجاد کنید
  • یک محصول را تبلیغ یا تقدیم کنید
  • یک آموزش کاردستی اجرا کنید
  • خریداران لحظه آخری را بپذیرید
  • به مشتریان خود کمی عشق نشان دهید
  • پیشنهاد روز ولنتاین را در Google تبلیغ کنید
  • کارت روز ولنتاین را به مشتریان خود ایمیل کنید
  • مقداری عشق را در قالب نقد بخواهید
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *