جذب مشتری با تولید محتوا اینترنتی در سال 2022

?>

یکی از روش های نوین فروش بیشتر، جذب مشتری با تولید محتوا است. یعنی این که صاحب فروشگاه متنی آماده می کند، مشتری آن را می خواند و جذب فروشگاه می شود. بسیاری از کاسب کاران قدیمی بر این روش از فروش و جذب مشتری با تولید محتوا اینترنتی خرده می گیرند.

باید دید کدام روش برای جذب مشتری مناسب تر است. حق با کیست و چگونه می توان فهرست مشتریان خود را طویل تر از دیروز و سالهای قبل کرد. اگر شما نیز در کسب و کارتان خواهان افزایش بیشتر مشتری هستید، حتما این متن را بخوانید. ما در این زمینه نکات خوبی فراهم کرده ایم که مطمئنا بی فایده نخواهد بود.

به عنوان منبع زبان اصلی این سایت را بخوانید و سفارش تولید محتوا متنی سایت خود را ثبت کنید، تا بهترین محتوا برایتان نگارش شود.

جذب مشتری با کمک رسانه های اجتماعی

در عصر ارتباطات دیگر کمتر فروشنده ای است که بخواهد از روش های نخ نمای کهنه استفاده کند. تقریبا شیوه گذشته منسوخ شده است و آرام و خزنده امکانات و قابلیت های الکترونیکی موجود آخرین سنگرهای سنت گرا ها را فتح کرده است. حالا دیگر تمام صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ، صنعتی و غیر صنعتی در کنار فروشگاه ها و شرکت های فیزیکی خود، از وب سایت و فروشگاه های مجازی نیز برخوردار هستند.

وقتی می گوییم جذب مشتری با تولید محتوا جدید دقیقا منظورمان همین است. شما فروشگاهی مجازی دارید و می خواهید محصولات و خدمات خود را به عرض مشتری برسانید. اما چگونه؟

جذب مشتری با تولید محتوا تنها پاسخ این سوال است. شما با کمک ابزارهایی که در خدمت دارید، درجهت فروش کالا و خدمات خود دست به تبلیغ می زنید. مشتری ها عمدتا از بین کاربران اینترنتی هستند. شاید از روی صدفه و اتفاق و گاهی از روی تفکر و جستجو به سایت فروشگاهی شما می رسند.

محتوای تولید شده شما را می خوانند یا اگر فیلم است می بینند و چنانچه محتوای ارزشمندی باشد، خیلی راحت به قلاب شما می افتد و کار تمام است! شما یک مشتری بدست آورده اید که می تواند رضایت و تجربه خوبی از خرید خود داشته باشد.

در نگارش و تولید محتوا رپورتاژ آگهی نام و برند شرکت شما در ذهنش نقش می بندد. محتوای شما را به چند نفر دیگر همرسانی می کند و به همین راحتی دایره مشتریان شما شعاع بیشتری می یابد.

ایده ناب جذب مشتری با تولید محتوا

برای جذب مشتری با تولید محتوا، باید قبل از همه به دنبال ایده باشید. بسیار مطالعه کنید، روش کار دیگر همکاران و رقبا را بررسی کنید. ایده ها را می توان حتی از کف کوچه خیابان ها نیز پیدا کرد. به این مساله توجه کنید که چرا برخی تا حد مطلوبی محتواهایی را که می سازند، وایرال می شود و برخی نه.

با کمی جستجو و تحقیق در این زمینه به پاسخ های خوبی می رسید. یکی از اساتید مدرسه کسب و کار در وارتون در این باره می گوید:

محتوایی که می سازید باید بتواند حس برانگیز باشد. لذا تا می توانید احساسات درونی و غلیان های عاطفی مشتریانتان را هدف بگیرید. خشم، ترس از دست دادن موقعیت های خوب، ناراحتی، خوشحالی و… می تواند در ساخت یک مطلب کاربردی و ناب موثر باشد.

جان برگر در این زمینه معتقد است، شما با هدف قراردادن عواطف و احساسات عمیق مشتریانتان فرصت خوبی بدست می آورید تا او را وادار کنید تا مطالب شما را به دیگران همرسانی کنند. تولید محتوا چینی برای مشتریان چینی زبان میتواند یکی از تفاوت های شما با رقیبانتان باشد.

چند سوال مهم درباره ایده

برای این که ایده های خوبی به ذهن شما متبادر شود، باید بتوانید به این سوالات پاسخ دهید:

  • آیا موضوعی هست که مخاطب برای دانستن آن اشتیاق وافر داشته باشد.
  • آیا ایده شما به اندازه کافی قدرتمند هست که باعث ایجاد گفتگو و بحث و جدل در بین کاربران شود.
  • این فکر و نگاه اولیه شما به موضوع می تواند حس برانگیز باشد و عواطف عمیق او را نشانه برود.
  • آیا این امکان برای شما مهیاست که از فیلم ها، اینفوگرافیک ها و عکس های جذاب برای انتقال معنا استفاده کنید.
  • مرور کنید چه مطالبی بیشتر از همه لایک خورده و همرسانی شده اند.
  • مشتری شما به محتواهای کوتاه علاقمند است یا بلند.
  • مناسب ترین هنگام برای فرستادن مقالات و محتواهایی که تولید کرده اید، چه ساعتی از روز است.
  • تولید محتوا انگلیسی را انجام میدهید؟ قدرت کسب و کارتان در سطح بین الملل چقدر مهم است.

پاسخ به این چند سوال ساده می تواند راهگشا باشد و ایده های خوبی به سمت و سوی شما روانه شود.

محتوایی عمیق و تاثیرگذار تولید کنید

محتوایی که خلق می کنید فرقی ندارد، در چه قالبی باشند، فیلم یا پادکست یا متن. فقط عمیق و تاثیرگذار باشد. محتوای شما باید به تمامی سوالات احتمالی مخاطب پاسخ بدهد. خود را به جای مشتری بگذارید و از نگاه او به حوزه کسب و کارتان بنگرید.

امروزه جذب مشتری با تولید محتوا کار شاقی نیست به شرط این که پیچ و خم این کار را بدانید. مرورگرهایی مانند کروم و گوگل مقالات بلند بالا را بسیار می پسندند. هر چه مقاله شما جامع تر باشد امکان این که در جایگاه ده عنوان اول گوگل قرار بگیرد، هست.

شما با این ترفند به راحتی شناخته می شوید و مشتریان زیادی شما را خواهند دید. وقتی صحبت از جامع بودن مقالات به میان می آید، منظورمان مطالبی است که به نکات ریز اما مفید بسیار دقت کرده است. جنبه های متفاوت یک موضوع را مورد کنکاش قرار داده و آن را همه جانبه بررسی می کند.

تولید محتوا سایت فروشگاهی امروز مزیت رقابتی فروشندگان شده است و وجود محتوا همیشه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. آمار نشان می دهد، مقالاتی که از دوهزار تا سه هزار کلمه نوشته شده اند، بهتر از مقالات کم کلمه در مرورگرها شناخته می شود. گوگل این مقالات را به عنوان مرجع می شناسند.

قرار نیست همه محتواهایی که می سازید از بهترین ایده ها سرشار باشد. فقط کافی است در یک ماه چند نمونه از این مقالات مبتکرانه و با کیفیت در سایت خود بارگذاری کنید.

انتخاب عناوین جذاب

اگر می خواهید جذب مشتری با تولید محتوا حرفه ای را به خوبی انجام دهید، به این نکته توجه فرمایید!

برای محتوای جامعی که ساخته اید یا نوشته اید یک اسم جذاب انتخاب کنید، به گونه ای که مانند قلاب عمل کند و مخاطب را به دنبال خود بکشاند. عنوان محتوای شما ویترین کار شماست. درون مایه، طرز فکر و نوع محتوا را می توان در چکیده ای به نام عنوان دید.

به این نکته توجه فرمایید، عناوین محتواهای شما می بایست دارای سه مشخصه زیر باشد:

  1. اهمیت مطالعه مقاله را به کاربر القاء نماید. کاربران شما می بایست این حس در آنها برانگیخته شود که در صورت نخواندن این مقاله یک فرصت عالی را از دست می دهند.
  2. مفید بودن مطالب را نشان دهد. به این معنی که وقتی کاربر در حال خواند عنوان مقاله یا محتوای صوتی یا ویدیویی است از خود بپرسد، این محتوا برای من چه فایده ای دارد. عنوان را به گونه ای طراحی کنید که این پاسخ را در خود داشته باشد. اگر اسم محتوا قانع کننده باشد، هیچ کاربری از خواندن آن صرف نظر نمی کند.
  3. عنوان باید بی همتا باشد. هیچ شباهتی بین عناوین انتخابی شما با دیگر عناوین نباید مشاهده شود. یادتان باشد، اسم محتوا یک راهبرد فوق العاده در جذب کردن مشتری است.

سفارش تولید محتوا سایت صنعتی از خدمات حرفه‌ای مجموعه تولید محتوا هادی عظیمی است که استفاده از آن را برایتان پیشنهاد میکنیم.

به یک رسانه پابند نباشید!

چنانچه در محیط وب به کسب و کار می پردازید، سایر پلتفرم های مجازی دیگر را نیز امتحان کنید. ببینید، کدام رسانه محبوب تر است. گاهی محتوایی که تولید می کنید برای اشتراک گذاری در اینستاگرام مناسب است و گاهی واتساب نیز برای شما اثر بخش است. تلگرام، یوتیوب و غیره را بررسی کنید و به فراخور وقت خود یک یا دو یا چند شبکه اجتماعی را برای فعالیت خود انتخاب کنید.

از آن جا که شبکه های مجازی بخش لاینفک زندگی و کسب و کارهای مردم شده است، بسیار مهم است روش کار با آنها را بدانید. بازاریابی از طریق این رسانه ها یک روش مطلوب و مدرن در پیاده کردن اهداف و نیات اقتصادی شماست. از یک طرف دیگر، شما با کمک این بسترها، با طیف وسیعی از افراد مختلف آشنا میشوید، با سبک زندگی آنها آشنا شده و بسیار زود به نیات و اهداف و سلائق آنها پی می برید.

 اگر می خواهید در این شبکه های اجتماعی موفق باشید و دنبال کنندگان زیادی را بدست آورید، باید یک راهبرد قدرتمند و تاثیر گذار بسازید. طبق برنامه رفتار کنید و از کوچکترین فضاها برای شناخت و جذب مشتری استفاده کنید.

یک راه دیگر برای جذب مشتری با تولید محتوا سایت، ایده گرفتن از افرادی است که در این فضاهای مجازی حضور دارند. رصد آنها به شما ایده و خلاقیت بسیاری می دهد. حضور در شبکه مجازی را یک فرصت مجازی بدانید. اگر دیگران برای وقت گذرانی وارد دنیای مجازی می شوند، شما به دلیل رونق و توسعه کاری تان به این شبکه ها روی می آورید. در حقیقت یک سطح از بقیه فراتر رفته و خود را به افراد موفق و سرشناس نزدیک تر می کنید.

ساخت بازی اندروید بدون برنامه نویسی از مقالاتی است که پیشنهاد خواندن آن را میدهیم.

ارتباطاتان را گسترش دهید!

یکی دیگر از ترفندهای جذب مشتری با تولید محتوا، برقراری ارتباط موثر با مشتری است. مایکل استلزنر معتقد است می توان با ارتباط گرفتن خوب و شایسته مشتری را واداشت تا جذب محتوا شود. به گونه ای که آن محتوا را به عنوان یک مرجع مورد اعتماد بپذیرد.

جذب مشتری با تولید محتوا قابل اعتماد

در اولین گام مشتری می بایست به کار شما اعتماد داشته باشد. اگر خودتان به کاری که می کنید و محتوایی که می سازید، اعتماد داشته باشید، این حس در مشتری نیز انگیخته می شود.

مرتبط بودن محتوا با آنچه که مشتری می خواهد

جذب مشتری با تولید محتوا می تواند آسان باشد اگر شما محتوایی که تولید می کنید دقیقا همان چیزی باشد که مشتری می خواهد. اگر غیر از این باشد، مشتری با دیدن محتوای ساخته شده ای که ارتباطی با او ندارد، خیلی زود صفحه را ترک می کند. به عنوان مثال فردی که برای خرید دستگاه کارتخوان پکس اس نود دنبال محتواست، برایش اهمیتی ندارد که تخفیف های مزون شما چقدر عالی هستند.

اگر می خواهید محتوایی بنویسید که کاملا با خواست و سلیقه کاربرانتان هماهنگ باشد، باید مدام در حال جستجو باشید. شما می توانید با کمک ابزاری به نام استوری بیس Storybase بفهمید که مردم دقیقا در گوگل و سایر جستجوگرها به دنبال چه چیزی هستند. تا حد امکان مطالبی که می نویسید باید با حوزه کاری تان مرتبط باشد.

جذابیت محتوا

جذب مشتری با تولید محتوا را جدی بگیرید و سعی کنید محتواهایی خلق کنید که کاربر ناچار به دیدن و شنیدن آن باشد. محتوایی که شما در سایت خود بارگذاری می کنید، تنها هشت ثانیه فرصت دارد تا نظر و سلیقه کاربر را به خود جلب کند. اگر در این مدت شما با عنوان جذاب، با ترفندهای شروع عالی نتوانید کاربر را به خواندن یا دیدن و شنیدن محتوا برانگیزید، کاربر محتوای شما را ترک می کند.

چنانچه محتوای نوشتاری تولید می کنید یا فیلم و پادکست می سازید، به این نکته توجه کنید که تمام هنر خود را در عنوان و چند خط اول متن و چند ثانیه اول فیلم و پادکست معطوف کنید.

چنانچه تولید محتوای نوشتاری با شماست، باید آنقدر جذاب و قدرتمند بنویسید که تنبل ترین کاربر را نیز به دام نوشته خود بکشانید. محتوایی که می سازید باید با راهبرد وب سایت شما مناسب باشد تا تاثیر و جذابیت خاص خود را حفظ کند و کاربر را به مشتری دائمی بدل سازد.

ما داریم درباره بازاریابی محتوایی صحبت می کنیم، ابزاری قدرتمند اما پنهان که کاربران گریزپای عرصه شبکه های مجازی را می تواند به مشتری وفادار تبدیل کند. اگر بتوانید درباره بازاریابی محتوایی مطالب بیشتری بخوانید و فرابگیرید از قید روش های قدیمی آزاد می شوید. با به روزترین شیوه ها و آسان ترین ابزاراها می توانید کسب و کار خود را گسترش داده و خود را به همه معرفی کنید.

تولید محتوا سایت پزشکی میتواند اعتبار دکتر را در نظر جامعه افزایش دهد و زمانی که این موضوع برای یک دکتر پیش آید قطعا مرجعیت دکتر در تخصص خود ممکن خواهد بود.

فراخوان به عمل ها یا Call to Action

یکی دیگر از راه های جذب مشتری با تولید محتوا، استفاده از فراخوان به عمل هاست. اجازه بدهید در این باره بیشتر توضیح بدهیم.

اگر مقالات وب سایت ها را خوانده باشید، حتما با این جمله روبرو شده اید.« این را جا را کلیک کنید» این عبارت یک فراخوان به عمل است که به صورت مخفف به آن CTA نیز می گویند. هر کلمه یا عبارتی که از شما بخواهد کاری انجام بدهید، یک سی تی ای گفته می شود. مانند : « اینجا پرداخت کن! » یا« خرید کنید! » یا «مطالعه بیشتر » یا « همین حالا تماس بگیرید» این عبارات و جملات امری کوتاه را دکمه هم می گویند که اگر نشانه گر موس را روی حرکت بدهیم به شما دسترسی می دهد.

این ها را گفتیم که بدانید، عمل کردن به سی تی ای یا فراخوان به عمل می تواند راه جذابی باشد برای جذب مخاطب بیشتر. زیرا این یک عمل انگیزشی محسوب می شود و مشتری را وادار به رفتاری خاص می کند.

فراخوان ها برای هر مقاله یا محتوایی که ساخته می شود می تواند بسیار مهم باشد. به نحوی که پیغام های تبلیغاتی بدون این دکمه های فراخوان به عمل یک جور دارای ضعف خواهند بود. استفاده از این سی تی ای ها به راحتی نرخ تبدیل شما را سیزده درصد بالا می برد. یعنی سیزده درصد امکان دارد کاربر به یک مشتری بالقوه تبدیل شود. در کنار این رفتار هوشمندانه، در این دکمه ها از نظر رنگ، طرح و مدل خلاقیت به خرج داده و مشتری را جذب نمایید. 

سعی کنید عبارات و جملاتی که برای فراخون به عمل ها طراحی و ابداع می کنید، بسیار جذاب و قانع کننده باشند. به گونه ای که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. توجه داشته باشید، این فراخوان ها هر چه غیرمستقیم باشد بهتر تاثیر می گذارد. کسب درآمد از تولید محتوا معرفی روش های تضمینی و پولساز را بخوانید تا درآمد و تولید محتوا و اصئل کال تو اکشن را به خوبی درک کنید.

توجه به بخش فوقانی وب سایت

همیشه بهترین مکان یک سایت، بالای صفحه و به اصطلاح پیشانی وب سایت است که مورد توجه همه قرار می گیرد. این بخش می تواند به گونه ای طراحی شود که مطالب، تصاویر و عناوین آن در معرض دید مخاطب باشد و او را به سمت هدفی مشخص سوق دهد. آمار نشان می دهد هشتاد درصد کاربران توجه خود را تنها به این بخش از وب سایت معطوف می کنند. در نهایت همین بخش از صفحه است که او را نگاه می دارد یا وا می دارد تا صفحه را ترک کند.

از همین رو، پیشنهاد می کنیم، بهترین و عمیق ترین و جذاب ترین عناوین خود را در این قسمت بگنجانید. اگر قرار است مخاطب یک سری اطلاعات لازم و ضروری را در اختیار داشته باشد، آن را در این قسمت درج کنید.

تصاویر این بخش از سایت باید به شکل حرفه ای طراحی شده باشند. اندازه، رنگ، طرح و نوع فونت نوشتار شما نیز در جذب مخاطب اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. تولید محتوا سایت صنعتی تنها نگارش متن نیست و برای جذب مشتری باید از تصاویر و فایل های ویدئویی باکیفیت بالا استفاده کنید.

توجه به اصل برنامه ریزی

اگر جذب مشتری با تولید محتوا برایتان مهم است، حتما از اصل برنامه ریزی غفلت نکنید. در اختیار داشتن یک برنامه مدون و دقیق شما را به رشد قابل توجهی در کسب و کارتان نزدیک می کند. از دیگر سو نیز باعث جذب مشتری می شود. برای خود یک هدف مشخص کنید. شما باید موضوعات مختلفی را در وب سایت خود بگنجانید.

این موضوعات همه در راستای کاری شما هستند و مورد سلیقه و توجه مخاطب. دقیقا همان چیزی باشند که مخاطب به دنبال اوست. سپس مشخص کنید این محتواها در چه روزها و چه زمان هایی باید بارگذاری شود. برای هر بخش از سایت خود یک کارشناس داشته باشید. طبق برنامه ای که دارید پیش بروید و از تجربه پیروزی و توسعه کاری تان لذت ببرید.

حتی به فصول سال نیز توجه داشته باشید. در برنامه ای که تحت اختیار دارید، بسیار مهم است که به زمان ها و مناسبت ها اهمیت بدهید. شما پیش زمینه وب سایت تان را می توانید تصاویری از اعیاد و مراسم و تغییر فصول زنده و پویا نگهدارید.

رعایت همین چند نکته ساده باعث می شود تا شما با کاربرانتان حس اعتماد و دوستی داشته باشید. تعامل آنها با شما بیشتر می شود و عاقبت این که روی فروش شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شما اگر تابع تم ها و رنگ های مناسبتی در ماه های سال و روزهای ویژه باشید، خواهید توانست عواطف و ذوق مشتری را هدف بگیرید. این یک راه کار ساده اما سودمند در جهت بازاریابی محتوایی است.

نگاهتان همیشه به تقویم باشد!

شاید تعجب کنید اگر بگوییم، جذب مشتری با تولید محتوا ممکن نیست مگر این که شما همیشه یک تقویم کنار دست تان داشته باشید. توجه به مناسبت ها می تواند در نزدیک کردن شما به اهداف بازاریابی تان کمک کند. شما قرار است وب سایتی داشته باشید که در آن محتوا پادشاهی می کند.

محتوا را باید در زمینه ای نشاند که برای مشتری جذاب باشد. استفاده از مناسبت های داخلی و حتی جهانی بسیار تاثیر گذار است. مشتری با دیدن تقویم محتوایی شما، برندتان را در خاطر ثبت می کند و خیلی راحتر آن را به یاد می آورد.

برنامه نویسی چیست؟ برنامه نویس کیست؟ را حتما به دقت بخوانید ممکن است شناخت جدید موجب گشایش راه های جدید باشد.

مخاطب را به چالش بکشید!

جذب مشتری با تولید محتوا می تواند با طرح چند سوال از کاربران اتفاق بیفتد. مگر نه این است که شما این وب سایت را ساخته اید که با کاربرانتان در تعامل باشید. سوال کردن و آنها را در موقعیت پاسخگویی گذاشتن، باعث می شود تا آنها خواسته یا نخواسته بیشتر در وب سایت شما بمانند.

شما با طرح چند سوال ذهن کاربران را به چالش می کشید، آنها را وارد گود می کنید و یک تعامل دو سویه شکل می گیرد. این سوالات قرار نیست، سطح دشواری بالایی داشته باشند. بلکه موضوعاتی نظیر نظرسنجی در مورد کالا، ارزیابی استراتژی قیمت ها و… می تواند در این زمینه کمک کننده باشند.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند مخاطب را به چالش بکشاند، نوشتن جمله ای ناتمام است. شما جمله ای طراحی می کنید. سپس از مخاطب می خواهید آن را به میل خود ادامه دهد. یا گاهی اوقات از آنها بخواهید درباره فلان بحث یا موضوع مورد بحث مقاله تعریفی ارایه دهند.

آمار نشان می دهد، بسیاری از مخاطبان از این که نظرات و پیشنهادات خود را در شبکه های اجتماعی درج می کنند، حس خوبی دارند. در نهایت مطمئن باشید با این نوع تعاملی که برقرار کرده و بازخوردی که دریافت کرده اید به استراتژی های خوبی در کارتان می رسید.

 از خود و مجموعه تان عکس بگذارید!

یکی دیگر از شیوه های موثر در جذب مشتری با تولید محتوا، قرار دادن چند تعداد عکس با کیفیت از خود و تیم تان است. همین روش ساده می تواند در برقراری تعامل با مشتری اثربخش دارد. گاهی نیز از مراحلی که محصول طی می کند تا آماده شود به دست مشتری برسد، عکس تهیه کنید. حتی از جلساتی که برگزار می کنید نیز تصاویری به مخاطب نشان بدهید. اجازه بدهید، کاربرانتان شما را ببینند و با نوع فعالیت هایتان آشنا شوند.

وقتی شما تصاویری از تیم ایده پرداز و طراح خود منتشر می کنید، در واقع دارید مخاطب را متقاعد می کنید که شما یک تیم حرفه ای هستید. مخاطب با دیدن بخشی از تلاش شما و همکارانتان قانع می شود که بهترین محصول را می تواند فقط از شما تهیه کند. بنابر عقیده حوزه بازاریابی محتوایی، این شیوه کاملا بر رفتار مخاطب صفحات مجازی اثر گذاشته و آنها را به تصمیم و انتخاب تشویق می‌کند.

برای افزایش میزان تاثیرگذاری بر مخاطب، تصاویر هر کدام از همکارانتان را روی عکس ها تگ نمایید. کاربر با مراجعه مستقیم با به صفحه شخصی آنها با مهارتها، تحصیلات و حتی روحیات آنها آشنا می شوند.

 کمپین و مسابقه برگزار کنید!

جذب مشتری با تولید محتوا هیجان انگیز می شود وقتی که شما از مخاطب خود بخواهید تا در مسابقات و پویش های شما شرکت کند. این نوع جذب مشتری در حقیقت مدرن ترین روش در بازاریابی محتوایی است. برگزاری مسابقات و کمپین ها، انتشار تصاویر مربوط به کالا و خدمات، هشتگ گذاری نام محصول و شرکت یک نوع ساخت محتوا توسط مشتری است.

گاهی اوقات از کاربرانتان بخواهید، عکس محصولات دریافتی را با چند خط توضیح و معرفی برای شما بفرستند. بازتاب این تصاویر و اظهارنظرات درباره محصول باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

اگر نمیدانید تولید محتوا چیست؟ چیست این محتوا را برای درک بهتر در ادامه این مقاله بخوانید.

 محتوای ویدیویی یک قالب برتر !

یکی دیگر از موثرترین روش های جذب مشتری با تولید محتوا، ساحت فیلم و ویدیو است. شما می توانید محصولات و خدمات خود را از طریق این رسانه ها به مشتری عرضه کنید. یک شیوه بسیار موثر در عصر دیجیتال که مخاطب را در کم ترین زمان به مشتری بدل می سازد. فیلم هایی که می سازید باید کوتاه و تاثیر گذار و جذاب باشد.

نحوه تبلیغ در این نوع قالب ها می بایست کاملا باورپذیر باشد. سعی کنید از شیوه هایی که مرسوم است درجهت متقاعد کردن مشتری استفاده کنید. فیلم های جذاب انگیزشی، محتواهای مبتکرانه هم می تواند برای معرفی برند شما و شبکه ای که در آن حضور دارید، موثر باشد.

 سخن پایانی

جذب مشتری با تولید محتوا صوتی ,…، یکی از مهمترین موضوعات مطروحه در بازاریابی محتوایی است. شما با ورود به عصر دیجیتال، میبایست خود را با روشهای نوین جذب مشتری آماده و مسلح کنید.

این مقاله با در اختیار گذاشتن نکاتی مهم در این زمینه به شما کمک می کند تا بیش از پیش یک مخاطب ساده و کاربر اینترنتی را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید. اهمیت تولید محتوا در توسعه کسب و کار به گونه ای است که بسیاری از برندها مطرح دنیا تابع شرایط آن هستند. از این که وقت خود را به ما اختصاص دادید، متشکریم.

در انتها اشتباهات رایج در تولید محتوا مشکل ساز برای سئو سایت را بخوانید تا از پیش آمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *