![سئو خارجی چیست؟ آموزش سئو خارجی [Off-Page SEO] + تمام تکنیک های سئو خارجی 2022](https://hadi-azimi.ir/wp-content/uploads/2022/01/سئو-خارجی-چیست؟-نکات-سئو-خارجی-در-سال-2022.jpg)
سئو خارجی چیست؟ در واقع نام فرایندی است که به سایت امکان نمایش بیشتر در موتور جستجو را در حین انجام فرایند سئو میدهد. به لطف این مراحل، شناسایی وبسایت در اسکن آسانتر میشود. سئو (بهینهسازی موتور جستجو) سیستمی است که به وبسایتها کمک میکند در موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. به ادامه مقاله توجه کنید چون در سایت هادی عظیمی همیشه کاملترین محتوای آموزشی را خواهید خواند.
وبسایت برای اطمینان از انطباق سئو باید از دستور کار آگاه باشد. رسانههای اجتماعی حوزههایی هستند که مد و گرایشها در آن ظاهر میشوند و با سرعت یکسانی مصرف میشوند. باید با این سرعت پیش برود، از نوآوری ها آگاه باشد و این نوآوری ها را در وبسایت اعمال کند.
سئو SEO چیست؟

سئو یک علم بی خطا نیست و روشهای مختلفی نیز باگذشت زمان در حال تغییر هستند. کیفیت کار سئو بستگی به یک متخصص سئوی باکیفیت دارد، نه چیز دیگری. کسی که بتواند خود را با تغییرات تطبیق دهد که بتواند سایتها را تجزیهوتحلیل کند. درواقع جزئیاتی را که شکست میخورند ببیند و بتواند اصلاح کند.
آموزش سئو بسیار زمانبر است. بههرحال، سئو چیزی نیست که در روزها، هفتهها یا ماهها یاد بگیرید و پیوستن به آن نتایج چشمگیر امروزی برای فردا ایجاد نکند.
مانند بازارهای سهام، رشد عمودی، سقوط معمولاً در رشد عمودی اتفاق میافتد و تغییرات پلهای به میزان کمتری روی آنها تأثیر میگذارد، وقتی روند منفی است، برای کسانی که رشد قوی دارند چه اتفاقی میافتد؟ آیا میخواهید نتیجه خوبی در بهینهسازی موتور جستجو سئو داشته باشید؟ شما به چهار چیز نیاز دارید که بتوانیم با 4 P شناسایی کنیم: صبر، برنامهریزی، متخصصان و بودجه.
بیشتر بخوانید : آموزش کسب درآمد از متاورس + معرفی بازی های پولساز متاورس
سئو خارجی (Off-Page SEO) چیست؟
سئو خارجی چیست؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بهگوییم که در زمان بهینهسازی سئو یک وبسایت تازهتأسیس انجام میشود، فرایند بهینهسازی به دو صورت داخلی و خارجی انجام میشود. سئوی خارجی فرایند تبلیغاتی است که سایت را قادر میسازد در رسانههای دیجیتال شناخته شود. سئوی خارجی به شما کمک میکند تا بین سایت خود و سایر سایتها پیوند برقرار کنید.
فرایند سئو خارجی (Off-Page SEO) چیست و چگونه انجام میشود؟
پاسخ به سؤال سئوی خارجی چیست؟ فرایند سئوی خارجی وبسایت شما را قادر میسازد تا در پلتفرم دیجیتالی تبلیغ شود. در حین تبلیغ، باید این کار را به روشی بهینه برای موتورهای جستجو نیز انجام دهد. اولین مورد از مطالعات سئو خارجی (Off-Page SEO) ایجاد مقالات تبلیغاتی و انتشار این مقالات است. نوشتن مقالات تبلیغاتی مناسب برای حوزه تجاری شما عاملی است که تأثیر مثبتی بر خزیدن سایت در موتورهای جستجو دارد.
یکی دیگر از مطالعات سئو خارجی، بکلینک است که بهعنوان فرایند دریافت لینک از سایتهای دیگر بیان میشود. لینکهایی که از سایتهایی دریافت میکنید که با وبسایت شما سازگار هستند، شناخت شما را توسط موتورهای جستجو افزایش میدهند. میتوانید لینک را از تصویر یا محتوا دریافت کنید. بااینحال، مطمئن شوید که کیفیت سایتی که به آن لینک میدهید بالا باشد.
درک تعریف سایت توسط دستگاههای رسانههای اجتماعی یکی از عملیات سئو خارجی است. پیوندهای منابع رسانههای اجتماعی نیز وبسایت شما را بهبود میبخشد و به واجد شرایط شدن آن کمک میکند. با فرایند ارتقاء وبسایتی که با استفاده از شبکههای رسانههای اجتماعی انجام خواهید داد، میتوانید افراد بیشتری را بهصورت دستهجمعی به دست آورید.
انتشار رپورتاژ آگهی حرفهای یکی از مراحل سئو خارجی
تکنیکهای پیشرفته برای مراحل سئو خارجی چیست؟
سه نتیجه اول جستجوی ارگانیک 60٪ از کل ترافیک را از جستجوی وب دریافت میکنند. جذب بازدیدکنندگان بیشتر به شما کمک میکند افراد بیشتری را نیز به مشتری تبدیل کنید. با انجام این امور میتوانید بهراحتی به چیزی که میخواهید برسید.
- سئو بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را کپی کنید
- توضیحات طولانی یوتیوب بنویسید
- محتوا را برای سئو معنایی بهینه کنید
- کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید
- بروز رسانی و ارتقای متنهای تولید محتوا شده
- عنوان قانعکننده و برچسبهای توضیحات را بنویسید
گام به گام عملیات سئو خارجی چیست؟
عناصری مانند سئوی خارجی از جمله فرایندها است. همچنین یکی دیگر از عناصر دخیل در فرایند سئو خارجی، رتبهبندی H1، H2، و … H3 است. این تگهای اضافه شده به سرفصلها باید بهصورت متوالی در سرفصلها اعمال شوند. ایجاد یک برچسب عنوان به وبسایت اجازه میدهد تا بهراحتی پیدا شود و در موتور جستجو خزیده شود و قابلیت اطمینان، کیفیت و خدمات سایت با امتیاز بالا توسط سئو افزایش مییابد.
علاوه بر این فرایندها، بهروزرسانی مداوم وبسایت تضمین میکند که سایت با نوآوریها هماهنگ شده و سایت سریعتر کار میکند. هنگام بهروزرسانی، زمان بازدید موتورهای جستجو باید باتوجهبه دفعات بهروزرسانی شما تنظیم شود. فرایندی که در اینجا باید انجام شود ایجاد متای مناسب با میزان بازدید و سازگاری آن با بازدیدهای موتورهای جستجو است. بهعنوانمثال، اگر هفتهای یکبار سایت خود را بهروز میکنید، متای که ایجاد میکنید باید روی 1 هفته تنظیم شود.
عملیات برچسبگذاری در سایت میتواند دید آن را در سئو افزایش دهد. بااینحال، لازم است در هنگام برچسب زدن اندازهگیری شود. برچسب زدن مکرر میتواند به سایت آسیب برساند. بهروز نشدن سایت در زمانی که باید بهروز شود نیز عاملی است که بر رتبه آن در نتایج جستجو تأثیر منفی میگذارد.
- مطالعات متا
- بررسی بکلینک
- مطالعات نشانهگذاری اجتماعی
- Human.txt مطالعات
- مطالعات Robots.txt
- کلمه کلیدی
- تمرکز بر مطالعات کلمات کلیدی
- مقاله اصلی
جایگاه بکلینک در فرایند سئو خارجی چیست؟
سئوی خارجی فرایندی است که در زمینههای کاری مختلف در وبسایت اعمال میشود. اگر میخواهید وبسایت شما بهتر شود، باید از Backlink استفاده کنید. اول باید بدانیم بکلینک چیست؟ بکلینک فرایند دریافت لینک از هر وبسایت سازگار با سئو و باکیفیت بالا است. این فرایند همچنین میتواند از طریق یک متن یا تصویر باشد.
بکلینکی که به دست میآید امتیاز خزیدن سئوی وبسایت شما را افزایش میدهد و بر رتبه آن در نتیجه جستجو تأثیر میگذارد. بکلینک دریافتی نباید بهصورت تصادفی انتخاب شود. مناسبترین برای وبسایت شما باید لینکهای باکیفیت و دقیق باشد. بکلینکی که این ویژگیها را ندارد نمیتواند با سئو همگام شود.
مزایای بکلینک در سئو خارجی (Off-Page SEO) چیست؟

ایجاد بکلینک که در مراحل سئو خارجی گنجانده شده است، عملیات یافتن وبسایت شما توسط موتورهای جستجوی مورداستفاده را آسان میکند. به آن بهعنوان یک نوع مرجع فکر کنید. سایتهایی که به آنها پیوند میدهید شما را به موتور جستجو توصیه میکنند. این باعث افزایش کیفیت سایت شما میشود. این کمک میکند تا سایت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ تقاضا و بازدید بیشتری داشته باشد. هنگام انجام فرایند بکلینک سئو خارجی باید به نکاتی توجه کرد.
فرایند بکلینک خارجی اگر بادقت انجام نشود میتواند کیفیت وبسایت را کاهش دهد. هنگام دریافت لینک از سایت دیگری، مراقب لینکهای غیر دائمی باشید. بکلینکهای بیکیفیت باعث میشود که سایت در موتورهای جستجو بیکیفیت و حتی اسپم در نظر گرفته شود.
لیست منبع بکلینک مورداستفاده در فرایند سئوی خارجی چیست؟
هر پلتفرم رسانه اجتماعی که برای سایت شما ایجاد شده یا میتواند بهعنوان یک منبع در نظر گرفته شود. بهعنوانمثال میتوان به اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، پینترست و سایر پلتفرمها اشاره کرد. منبع دیگر سایتهایی است که فیلمها در آن به اشتراک گذاشته میشوند.
سایتهایی مانند یوتیوب، ویمیو یکی دیگر از سایتهای منبع هستند. وبسایتهایی که برای حوزه کاری شما مناسب هستند نیز از جمله منابعی هستند که میتوان از آنها برای دریافت لینک استفاده کرد. منبع دیگری که میتوان مثال زد سایتهای خبری است. شما میتوانید با دریافت لینک از سایتهای خبری بهره ببرید.
روشهای استفاده از لینکهای خارجی برای بهبود سئو خارجی چیست؟
یکی از همین روشها این است که به وبسایتهای بزرگ در صنعت خود پیوند دهید. با رقبای مستقیم خود معامله کنید. روش دیگر از تگ Nofollow استفاده نکنید. تعداد پیوندهای خروجی در یک صفحه را محدود کنید و این به این منظور است که هرچه تعداد لینکهای بیشتری در صفحه داشته باشید، ارزش سهام کمتری در هر صفحه جریان مییابد، و هر چه پیوندهای خروجی بیشتری داشته باشید، ارزش سهام بیشتری به بیرون درز میکنید.
پیوندهای خروجی را در برگههای جدید باز کنید این به معنی آن است که این یک توصیه کلاسیک است که احتمالاً قبلاً میدانید و قبلاً انجام میدهید. UX خوبی برای کاربران سایت شما است که وقتی روی لینکی در سایت شما کلیک میکنند، موقعیت فعلی خود را از دست ندهند. روشهای دیگر این است که پیوندهای خروجی را بنویسید تا روی آنها کلیک نشود.
اعمال ممیزیهای دورهای که پیوندهای خروجی را انجام میدهد. این به این منظور است که وب یک موجود زنده و نفسگیر است. وبلاگها میآیند و وبلاگها میروند. حقیقت این است که اگر مدتی است که ممیزی لینک خارجی انجام ندادهاید، احتمالاً تعداد زیادی لینک شکسته در سایت خود دارید.
چهزمانی در سئو خارجی باید لینک ساخت؟
پیوندهای خارجی، هایپرلینکهایی هستند که خوانندگان را به وبسایتی غیر از وبسایت شما هدایت میکنند. در ظاهر، استفاده از پیوندهای خارجی غیر قابل شهود به نظر میرسد. در نهایت این پیوندها افراد را از وبسایت شما دور میکند. بااینحال، همانطور که در ادامه این مقاله خواهیم دید، یکی از ضروریترین منابع قدرت رتبهبندی است که میتوانید از آن استفاده کنید.
تأثیر سئو خارجی (Off-Page SEO) چیست؟
بنابراین، کلید موفقیت در سئو، ایجاد یک سئو داخلی صحیح نیست، بلکه ایجاد یک برنامه بازاریابی دیجیتال باتوجهبه تمام ویژگیهای بازاریابی سنتی است. سئو داخلی به صورت مرسومی در اکثر سایت ها انجام میشود اما سئو خارجی بسیار تاثیرگذارتر است. اولین کاری که باید انجام دهیم تحقیقات بازار و تحلیل رقابتی است. از این نقطه میتوان در مورد نحوه ساختار داخلی وب صحبت کرد و بر اساس آن ساختار، سایتهای خود را با ویژگیهای موردنیاز توسط سئو داخلی تنظیم کرد.

سئو آف پیج چیست و چرا اینقدر مهم است؟
اولین چیزی که باید با آن شروع کنید این است که بدانید سئو خارجی از صفحه چیست.همانطور که از نام آن پیداست، اینها تلاشهای سئو هستند که خارج از سایت شما انجام میشود. اگر هدف سئوی درون صفحه کار بر روی طراحی صفحه شما، بهبود UI و UX، بهینهسازی محتوای شما و غیره باشد برای رسیدن به سئوی خارجی از صفحه، تمامکارها خارج از سایت انجام میشود.
ترکیبی هوشمندانه از این دو استراتژی به شما کمک میکند تا به رتبههای بالایی در SERP برسید. تکنیکهای سئو خارجی از صفحه برای اثبات قابلاعتماد بودن، معتبر بودن و مرتبط بودن یک سایت نهتنها برای موتورهای جستجو بلکه برای خوانندگان نیز ضروری است. این تاکتیکها در کنار سئوی داخلی، میتوانند بهسرعت محبوبیت و رتبه بالایی را برای یک سایت به ارمغان بیاورند.
بیشتر بخوانید : معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی در سال 2022
نکات سئو خارج از سایت چیست؟
اگر قبلاً کار با سئوی داخلی را انجام دادهاید، در زیر، نکاتی را در مورد چگونگی افزایش رتبه خود با استفاده از تاکتیکهای سئوی خارج از سایت پیدا خواهید کرد. اولازهمه استراتژی ساخت لینک خود را خودکار کنید. این یعنی بکلینک همچنان یک راه مرتبط و بسیار مؤثر برای بهبود رتبه سایت شما است.
گوگل داشتن بکلینکهای باکیفیت “do-follow” از منابع معتبر را بسیار مهم میداند؛ بنابراین، شروع به تهیه محتوا برای سایتهای شخص ثالث کنید. بسیاری از سایتها از میزبانی محتوا با پیوند به پلتفرمهای شریک خوشحال هستند؛ بنابراین، هنگام توسعه یک استراتژی سئو خارجی، با یافتن سایتهایی که آماده میزبانی پستهای مهمان هستند و با مخاطبان هدف شما مطابقت دارند، شروع کنید.
اقدامات سئو خارج از صفحه چیست؟
هر صاحب سایتی تجزیهوتحلیل سئو را انجام میدهد، اما همه تحلیلهای یکسانی در مورد فعالیت خارج از صفحه انجام نمیدهند. حتماً تجزیهوتحلیل اقداماتی که در چارچوب بهینهسازی سئو در خارج از وبسایت شما انجام شده است را بهعنوان یک قانون در نظر بگیرید.

اجرای یک استراتژی بدون درک معنای نتایج منجر به موفقیت نخواهد شد. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان میدهد بینش در زمان واقعی را به دست آورید. بهمحض اینکه شروع به اجرای استراتژی سئوی خارجی خود کردید، بلافاصله خدماتی را دریافت کنید که به شما امکان میدهد ببینید اقدامات شما چقدر مؤثر است.
موارد مفید سئوی خارج از صفحه چیست؟
ویدئوها پرمصرفترین و محبوبترین نوع محتوا هستند. ابتدا، میتوانید پیوندی به ویدئوی خود در یک پلتفرم پرسشوپاسخ به اشتراک بگذارید و کاربران را به وبسایت خود هدایت کنید، ترافیک و زمان ماندن در صفحه را بهبود ببخشید. ثانیاً، میتوانید رونویسی بهینهسازی شده برای سئو را به ویدئوهای خود اضافه کنید و به رباتهای Google اجازه دهید بفهمند ویدئو در مورد چیست. با انجام این کار، ممکن است به دید بهتری در بخش ویدئو در جستجوی Google دست پیدا کنید.
آخرین کلمات در مورد تاکتیکهای سئو خارج از صفحه چیست؟
اکنون آموختهاید که سئوی خارج از صفحه منحصراً مربوط به لینکسازی نیست و تاکتیکهای بالا این را ثابت میکنند. استفاده از آنها برای کسبوکارتان به شما کمک میکند تا محبوبیت وبسایت را افزایش دهید، اعتماد مخاطب را به دست آورید و به نتایج بالای موتورهای جستجو برسید.
اجرای نکات سئو خارجی از صفحه فوق نیز بیخطر بوده و با جریمه گوگل مواجه نخواهید شد. علاوه بر این، آنها بسیار مؤثر هستند و بهسرعت نتایج قابلمشاهدهای را به همراه خواهند داشت.
چه چیزی روی سئوی خارج از صفحه خوب تأثیر میگذارد؟
بزرگترین فاکتور سئوی خارج از صفحه، تعداد و کیفیت بکلینکها به وبسایت شما است. چند نمونه از روشهایی که میتوانید به وبسایت خود پیوند ایجاد کنید عبارتاند از: ایجاد محتوای عالی که مردم میخواهند به آن لینک دهند زیرا ارزشمند است. رسانههای اجتماعی محتوای شما را به اشتراک میگذارند که در نهایت پیوند ایجاد میکنند.
سئو خارجی صفحه بهتر است یا سئو داخل صفحه؟
سئوی خارج از صفحه: بهینهسازی خارج از صفحه به تکنیکی اشاره دارد که میتواند برای بهبود موقعیت یک وبسایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPS) استفاده شود.
4 تکنیک قدیمی که برای سئو خارجی استفاده میشود از صفحه چیست؟
- پرکردن کلمات کلیدی پرکردن کلمات کلیدی توسط موتورهای جستجو موردتوجه قرار میگیرد
- تطبیق دقیق کلمه کلیدی
- محتوای چرخشی
- خرید بکلینک
بیشتر بخوانید : بهترین سایت های جایگزین الکسا چیست؟
سئوی خارج از صفحه در سطح بینالمللی
سئوی بینالمللی یکی از سختترین استراتژیهای بازاریابی است هم در سطح فنی و هم در سطح خلاقانه. با هر بازار هدفی که اضافه میکنید، پیچیدگیهای مدیریت حضور جستجوی بینالمللی چندبرابر میشود و خطر خطاهای مهمی را افزایش میدهد که میتواند به رتبه شما آسیب برساند.
مشکلات فنی در سئوی بینالمللی تقریباً اجتنابناپذیر است، اما نحوه غلبه بر آنها بسیار مهم است. این به درک رایجترین مسائل کمک میکند، بنابراین میتوانید اقداماتی را برای جلوگیری از آنها و رفع آنها در صورت بروز انجام دهید.
چند نوع سئو خارج از صفحه وجود دارد؟
دو نوع لینک وجود دارد که میتوان برای افزایش عملکرد سئوی خارج از صفحه ایجاد کرد: پیوندهای طبیعی: پیوندی که بدون هیچ اقدامی ایجاد میشود. بهعنوانمثال، این میتواند یک وبلاگنویس باشد که دیدگاه مثبتی نسبت به محتوای شما دارد و از سایت خود به آن لینک میدهد.
چرا به سئوی خارج از صفحه نیاز دارید؟
بدون سئوی خارج از صفحه، شما برای رتبهبندی برای عبارات جستجوی رقابتی دچار مشکل خواهید شد. در مورد سئوی خارج از صفحه بهعنوان ایجاد اعتبار سایت خود فکر کنید و بدون این، سایت شما از کسانی که قبلاً دارای اعتبار بالاتری هستند برتری نخواهد داشت.
دلایل کارساز نبودن سئو خارجی از صفحه چیست؟
1: مخلوطهای فنی از دلایل است. سئوی فنی در بهترین زمان ممکن است چالشبرانگیز باشد، اما شما واقعاً کار خود را با یک وبسایت بینالمللی انجام دادهاید. اساساً، شما با چندین وبسایت سروکار دارید (تقریباً یک وبسایت در هر مکان/زبان) و آنها را به یکدیگر پیوند میدهید و درعینحال مطمئن میشوید که نسخه صحیح هر صفحه برای هر کاربر نشان داده میشود.
2 : شما استراتژی محتوای خود را بومیسازی نکردهاید به این معنا که عدم بومیسازی استراتژیهای محتوا برای مخاطبان در هر زبان و مکان است.

3: زمان اودینگ شما را عقب نگه میدارد. زمان بارگذاری تنها با افزایش فاصله بین کاربران و مکانهای سرور شما طولانیتر میشود و حاشیه کمی برای خطا باقی میگذارد.
4: ایمان بیش از حد به هدفگذاری جغرافیایی است. هدفگذاری جغرافیایی یک راه عالی برای فرستادن کاربران به نسخه صحیح وبسایت شما است، حتی اگر آنها URL متفاوتی را تایپ کنند.
5: شما تصور اشتباهی در مورد ترجمه دارید. با وجود صدها قالب وردپرس و دهها سازنده وبسایت که میبالند میتوانند وبسایت شما را به چندین زبان ترجمه کنند، ممکن است تصور اشتباه در مورد ترجمه وبسایت شما را ببخشند.
نقش سئوکار در سئوی مطالب چیست؟
محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین عناصر سئو است. این نقش حیاتی در تعیین اینکه چه کسی وبسایت شما را پیدا میکند و چه اطلاعاتی را پس از ورود به آنجا از بین میبرد، ایفا میکند. همچنین نقش مهمی در افزایش نرخ تبدیل شما دارد.
نحوه عملکرد موتورهای جستجوگر در سئو
اول، مهم است که بدانید موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) چگونه کار میکنند و مردم چگونه جستجوهای خود را انجام میدهند، زیرا مستقیماً بااهمیت محتوای سئو پسند در وبسایت شما ارتباط دارد. ازآنجاییکه گوگل پرکاربردترین موتور جستجو است، از آنها بهعنوانمثال استفاده میکنم.
پس از راهاندازی یک وبسایت، گوگل کد سایت را اسکن کرده و آن را ایندکس میکند. نمایهسازی فرایند ایجاد نمایه برای مجموعههای رکورد است. گوگل از این فرایند برای سازماندهی حجم عظیمی از اطلاعات بهدستآمده در حین اسکن مداوم یا “عنکبوت” سایتهای جدید و موجود استفاده میکند. این روش به گوگل اجازه میدهد تا در صورت فراخوانی بهسرعت اطلاعات خاصی را بازیابی کند.
هنگامی که شخصی جستجوی خاصی را انجام میدهد، از کلمات کلیدی استفاده میکند تا نتایج خود را محدود کند تا سریعتر آنچه را که نیاز دارد پیدا کند. گوگل تقریباً فوراً این کلمات کلیدی را بررسی میکند و فهرستهای پایگاهداده عظیم خود را برای یافتن مطابقت با آن کلمات کلیدی بررسی میکند. پس از یافتن موارد منطبق، گوگل فقط مرتبطترین نتایج به نام SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) را برمیگرداند.
نتیجه گیری سئو خارجی چیست؟
اگر بخواهیم در باب سئو خارجی چیست؟ سئو خارج از صفحه چیست؟ نظری کلی بدهیم هر دوی این سئوها یکی هستند و کمک در صفحه بر روی عوامل رتبهبندی که خارج از وبسایت شما رخ میدهند. مانند نامهای تجاری و بکلینکها تمرکز میکند دارند.
به وبسایت خود پیوند داده یا تبلیغ میکند و به طور مؤثر کیفیت محتوای خود را “ضمانت” میکند. سئو خارجی از صفحه در واقع به طور طبیعی به معنای هر چیزی است که فراتر از آن است. سئوی داخلی در روند به بهینهسازی بخشهای HTML وبسایت شما اشاره دارد.
سوالات متدوال
سئو خارجی به مجموعه ای از اقداماتی گفته میشود که خارج از دامنه سایت شما برای ارتقا رتبه دامنه اتفاق میفتد. برای مثال فعالیت در شبکه های اجتماعی و گرفتن ورودی از شبکه های اجتماعی میتواند عامل موفقیت در سئو خارجی باشد.
در سال 2022 اگر میخواهید در سئو خارجی موفق باشید تولید محتوا ویدئویی در یوتیوب را شروع کنید. توضیحات کافی در یوتیوب برای محتوای خود بنویسید و لینک های مرتبط را قرار دهید.
-
کتاب 5 روش برای کسب درآمد اینترنتی در سال 140129,000 تومان
-
دفتر برنامه ریزی سالانه و پلنر ماهانه،هفتگی و روزانه [ شیک و ارزان ]محصول تخفیف خورده94,000 تومان
- مهاجرت متخصصین دیجیتال مارکتینگ به ترکیه
- سئو سایت چه مقدار زمان می برد؟
- کسب درآمد از روبیکا رایگان [ صفر تا صد ]
- آموزش node js
- بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی
آموزش سئو خارجی بسیار کاملی بود خیلی ممنونم
سلام امیر جان
خوشحالیم که برایتان در موضوع سئو خارجی مفید بودیم.♥
Mataleb sitetet besyar mofide khaste nabashid
ممنون بنیامین جان امیدوارم همیشه رضایت شمارو داشته باشیم.
شما شخصی رو برای انجام سئو خارجی یک پروژه پیشنهاد میکنید؟
علی جان سئو خارجی پروژه خودت رو میتونی به ما بسپاری تا این کارو برات با کیفیت بالایی انجام بدیم.