برای شروع کسب خود کار در اینستاگرام چه باید کرد؟

?>

اینستاگرام بستری را برای ایجاد و به اشتراک گذاری جنبه های بصری کسب و کار شما فراهم می کند و به عنوان یک پورتال برای برند شما عمل می کند.  طبق تعریف، اگر اینستاگرام نبود، باید تلاش می کردید تا محتوای خود را به بیرون برسانید. پادکست ها و تیزرها را در وبلاگ های دیگر منتشر کنید. همچنین به شما امکان می دهد تصاویر خود را به عنوان یک داستان مینیاتوری از کسب و کار خود در مقایسه با اکثر سیستم عامل های دیگر به اشتراک بگذارید. در واقع یک چیز شخصی را به عنوان تصویری از کسب و کار شما نشان می دهد و در زمان واقعی از آن استفاده می کند. اینستاگرام به‌عنوان ابزاری برای رشد و توسعه می‌تواند در انواع صنایع موثر باشد. که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: غذا، سلامت، مسافرت، پوشاک و غیره که بیشتر جنبه بصری دارند.

بیشتر بخوانید: مشاوره کسب و کار اینترنتی

علاوه بر این، کسب و کار شما نیازی به فروش فیزیکی محصول ندارد. در واقع، برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق تصاویر و ویدیوها بسیار مهمتر از صحبت در مورد محصولات شما می باشد.

پیدایش صفحات کاری اینستاگرام

در گذشته اینستاگرام تنها به عنوان یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی شناخته می شد. اما با این حال از سال 2016 تغییرات بزرگی ایجاد و ارائه کرده است. و این تحول حساب تجاری بزرگی بود. این ویژگی به کاربران امکان ایجاد یک فروشگاه مجازی را می داد. به این ترتیب همه کسانی که حرفه ای را می شناختند شروع به ایجاد صفحه کاری اینستاگرام کردند. به غیر از این دسته افراد، کسانی که سرمایه ای برای راه اندازی مغازه نداشتند، فرصت بسیار خوبی داشتند تا خود را نشان دهند. همانطور که می دانید این قابلیت اینستاگرام با استقبال بی نظیری در سراسر دنیا مواجه شده است. بنابراین اینستاگرام شروع به بهبود آن کرد. به روز رسانی های مختلف ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران صفحه اینستاگرام قرار می دهد. که همچنان ما شاهد موارد جالبی در به روز رسانی های این شبکه اجتماعی هستیم.

بیشتر بخوانید: سفارش تولید محتوا متنی

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام می تواند مزایای و ویژگی های زیادی برای شما به همراه داشته باشد، که برخی از این ویژگی ها را شرح داده ایم؛

• اینستاگرام یک ویترین است

با اینستاگرام می توانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و از اینستاگرام درآمد کسب کنید.

• یک کاتالوگ زیبا

 این شبکه اجتماعی می تواند به عنوان یک کاتالوگ نامحدود عمل کند. برای نمایش فعالیت های خود می توانید آدرس صفحه اینستاگرام خود را به دیگران بدهید.

• اینستاگرام مانند یک تلویزیون

 اینستاگرام مانند یک تلویزیون بزرگ است و صدای برند شما را به مخاطبان شما می رساند.

• اینستاگرام یک کانال کاربردی

 این شبکه یک کانال بسیار بزرگ برای ارتباط با مخاطبان شماست. نظرات و پیشنهادات مخاطبان شما برای بازاریابی اینستاگرام سرمایه بزرگی است.

بیشتر بخوانید: چک لیست سئو 2022

نکاتی برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

اولین نکته در مورد راه اندازی صفحه اینستاگرام این است که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. اگر حتی بودجه مالی زیادی ندارید اما علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید. حاضرید زمان مشخصی از روز را برای آن در نظر بگیرید و از کار و تلاش ناامید نشوید و با صبر و حوصله به کار خود ادامه دهید. ادامه فعالیت و ادامه روند کاری نکته مهمی در دستیابی به جایگاه برتر در کسب و کارهای آنلاین است.

یکی از مزیت های اصلی اینستاگرام این است که حتی بدون داشتن سرمایه اولیه و تنها با تولید محتوا می توانید کسب درآمد کنید. امروزه بسیاری از مردم فقط با تولید محتوا یا حتی نشان دادن استعدادهای خود درآمد کسب می کنند. زیرا اگر صفحه شما فالوورهای زیادی داشته باشد و مخاطبان فعالی داشته باشید، بسیاری از صفحات دیگر از شما درخواست تبلیغات می کنند. بنابراین اگر استعداد و علاقه به کار در این حوضه را می بینید، در حال حاضر یک قدم جلوتر هستید.

بیشتر بخوانید: کسب و کار برای دانشجویان

برنامه ریزی و هدف گذاری

بدون شک بدترین کاری که می توانید برای شروع انجام دهید، برنامه ریزی نکردن است. زیرا در نهایت ممکن است باعث سرخوردگی و یا حتی از دست دادن منابع مالی عظیم شود. پس باید در مرحله اول و قبل از شروع هر کار دیگری به هدف و برنامه اصلی خود فکر کنید. مسیر آینده خود را در نظر بگیرید و سعی کنید با افرادی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند مشورت کنید.

انتخاب حرفه و نیاز های آن

این بخش مکمل برنامه ریزی است. بخشی از پیش نیازها و مراحلی است که باید قبل از سایر امور در راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام انجام شود. برای راه اندازی یک کسب و کار باید بر اساس نیاز جامعه، نیازهای دوره زمانی و شرایط عمومی خود، حرفه و رشته مناسب برای فعالیت خود را تعیین کنید. دلیل شکست بسیاری از افراد در کسب و کار اینترنتی، انتخاب اشتباه بخش کاری است.

مطالعه کنید
کسب و کار با 200 میلیون تومان

بیشتر بخوانید: روش های افزایش فروش آنلاین فروشگاه

در نظر گیری سرمایه و بودجه اولیه

در این مرحله باید برای بودجه ای که برای گروه فعالیت اختصاص داده اید برنامه ریزی کنید. بهتر است یک لیست مکتوب برای این کار تهیه کنید و بر اساس تحقیقاتی که انجام داده اید بودجه خود را برای کارهای مختلف اختصاص دهید. به یاد داشته باشید که در لیست باشید حتماً مبلغی را برای باز کردن بسته بندی، بسته بندی و تبلیغات در نظر بگیرید.

تشکیل دادن یک صفحه کاری برای کسب و کار اینترنتی

خوب حالا که تمام این مراحل را انجام دادید باید قدم های محکم تری بردارید و وارد مراحل عملی شوید. در اینجا باید صفحه کار خود را باز کنید. با انتخاب نام مناسب و تصویر جذاب و لوگوی خاص شروع به کار رسمی خود را اعلام نمایید. فراموش نکنید که ایجاد صفحه کاری با صفحات معمولی بسیار متفاوت است و می توانید با داشتن صفحه تجاری یا اکانت تجاری اطلاعات بیشتری داشته باشید. بازدیدها و فعالیت ها را در کاربرگ خود پیگیری کنید.

ارائه محصول یا خدمات

اکنون بستر کلی خدمات و محصولات شما آماده است. برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام باید ترفندهایی را یاد بگیرید. بهتر است بهترین زمان ها را برای ارسال یا استوری انتخاب کنید. برای دریافت بازدید بیشتر از پست های خود پاسخگویی صحیح به سوالات ارائه اطلاعات کامل به مخاطبان از اصول مهم تجارت اینترنتی است. بدون شک استراتژی های شما در راه اندازی صفحه اینستاگرام بسیار مهم است. بنابراین برای کسب سود باید روی خدمات یا محصولات خود سرمایه گذاری کنید.

بیشتر بخوانید: چطور کسب و کار خود را تبلیغ کنیم؟

محتوای مرتبط با حرفه ی خود تولید کنید

مراقب باشید که قدرت تولید محتوا را دست کم نگیرید، حتی اگر فقط برای فروش کار می کنید. شما باید دلیلی غیر از دیدن کالا و خرید به مخاطب خود بدهید تا با علاقه بیشتر و به دلایل دیگر شما را دنبال کند. این دلایل می تواند به دلیل تعامل خوب شما با مخاطبان، مطالب علمی که منتشر می کنید یا حتی موضوعات سرگرم کننده یا خنده دار باشد.

تولید محتوای جذاب تر و مخاطب بیشتر

سایر زیرمجموعه هایی که برای راه اندازی صفحه اینستاگرام به آن نیاز دارید، تولید محتوا، تولید عکس و فیلم است. برای شروع به حداقل تعدادی عکس با کیفیت خوب از محصول یا خدمات خود نیاز دارید. از تاثیر فوق العاده عکس ها در جذب مخاطب غافل نشوید. تصویر در اینستاگرام اولین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند. پس سعی کنید قالب و تم عکس مناسبی برای صفحه خود داشته باشید.

عناصر محرک

یکی از برندگان در اینستاگرام استفاده صحیح از بخش استوری است. اگر از این قسمت به درستی استفاده کنید و از قابلیت های آن به خوبی استفاده کنید، قطعا به جذب مخاطب و راضی نگه داشتن آنها کمک می کند. موضوعاتی مانند مسابقه، چالش، پرسش و پاسخ، رضایت مشتری، اخبار جدید و … از جمله مواردی هستند. که می توانند مشوق خوبی برای فالوورها برای استفاده از محصولات یا خدمات شما باشند. به اینها محتوای تعاملی نیز گفته می شود و همه به راحتی از طریق بخش داستان پیاده سازی می شوند.

جذب فالوور هدفمند

جذب فالوور احتمالا یکی از سخت ترین بخش های راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام است. افراد برای این منظور روش های مختلفی دارند. اما صادقانه بگویم، بهترین راه این است که با علاقه کار کنید و محصولات یا خدمات خوب را با قیمت های مناسب ارائه دهید. همچنین داشتن نگرش دوستانه با مخاطب می تواند تاثیر زیادی در روند کاری شما داشته باشد. اما هر شغلی برای نشان دادن برتری خود نیاز به تبلیغ و اطلاع رسانی دارد. تبادل فالوور با سایر صفحات تازه کار ایده خوبی برای مبتدیان است زیرا نیازی به پرداخت ندارد. برای تبادل فالوور، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با صاحبان صفحات استارت آپ دیگر صحبت کنید و از آنها بخواهید که تبلیغ صفحه شما را به مدت 24 ساعت استوری کنند و در عوض شما همین کار را برای آنها انجام خواهید داد.

بیشتر بخوانید: راه های کسب درآمد دلاری در منزل

مطالعه کنید
روش های افزایش فروش آنلاین فروشگاه های اینترنتی

افزایش آگاهی

هر فردی در هر شغلی باید اطلاعات کاملی در مورد آن کسب کند. اینستاگرام ابزار قدرتمندی است، اما برای استفاده بهتر و مدبرانه‌تر از آن، باید ترفندهای کار با آن نکات مهم مربوط به کپشن‌نویسی، نحوه درست هشتگ کردن، نحوه استفاده موثر از آمار صفحه و موارد دیگر را یاد بگیرید. یادگیری مهمترین اصل برای راه اندازی صفحه اینستاگرام است. همیشه سعی کنید در مورد خط مشی ها، قوانین و به روز رسانی های جدید اینستاگرام مطالعه کنید تا بهترین استفاده را از آن ببرید.

نحوه کسب درآمد آنلاین با اینستاگرام

فروش مستقیم کالا و خدمات

یکی از راه هایی که بسیاری از افراد در اینستاگرام کسب درآمد می کنند، فروش کالا و خدمات است. افرادی که از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی را از خود یا دیگران ارائه دهند. آنها ممکن است کالاهای فیزیکی یا حتی دیجیتالی را ارائه دهند. مثلاً فروش شماره رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای لحظه آخری. تمام مثال هایی که زدم بخشی از فروش مستقیم کالا و خدمات است.

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این روشی است که بسیاری از افراد برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام از آن استفاده می کنند. اکثر افرادی که فالوورهای زیادی دارند می توانند از این روش برای کسب درآمد از سایر مشاغل استفاده کنند. همچنین افراد مشهور یا به قول معروف سلبریتی هایی که از محبوبیت و فالوور بالایی برخوردار هستند برای کسب درآمد از اینستاگرام بسیار از این روش استفاده می کنند. در این روش محصول یا خدمات کسب و کار مورد نظر به صورت غیر مستقیم تبلیغ می شود.

در واقع در این روش تبلیغات با محتوا تعبیه شده و جزئی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود. به عنوان مثال، افراد مشهوری که در کلیپ های خنده دار خود به یک برند خاص اشاره می کنند، در واقع قصد دارند آن برند را در محتوای سرگرم کننده ای که به میلیون ها مخاطب خود ارائه می دهند، معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد با نفوذ نیز می گویند. بسیاری از کسب و کارها از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: راه های کسب درآمد در ایران چیست؟

برند سازی در اینستاگرام

روش دیگری که می توان گفت برای کسب درآمد غیر مستقیم از اینستاگرام می توان گفت برند سازی است. اکثر کسب و کارها سعی بر این دارند از طریق برند سازی در اینستاگرام، کسب و کار خود را معرفی کرده و مخاطب را به خود جذب کنند و سپس آن ها را به بازاریابی دعوت کنند. به عنوان مثال، مشاغلی که می خواهند مخاطبان زیادی را برای شرکت در سمینارها و کارگاه های آموزشی خود با برند سازی دعوت کنند، نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

به این ترتیب کسب و کارها معمولاً مخاطبان خود را از اینستاگرام به پلتفرم اصلی کسب و کار خود که ممکن است وب سایت آنها باشد می آورند و سعی می کنند بر روی آنها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خدمات یا محصولات خود را دوست داشته باشند. این روش یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام است. زیرا از این طریق می توانید مانور بیشتری به مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود بدهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست، بنابراین بهتر است از اینستاگرام برای درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنیم.

کار هایی که باید در هنگام شروع کسب و کار رعایت کرد؟

ابتدا می خواهيم با کارهایی که هرگز نباید انجام دهید را شرح دهیم. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود کسب و کار خود انجام دهید. در حالی که هرگز نباید اشتباه کنید. مطمئن باشید چیزهایی که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند را از دست نمی دهید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

نام کاربری جذاب

نام کاربری مهمترین بخش صفحه شما است. فرقی نمی کند صفحه شما یک صفحه شخصی باشد یا تجاری. در هر صورت نباید از نام آن بگذرید. با این نام است که افراد جدید می توانند صفحه شما را پیدا کنند. همچنین می توانید با انتخاب نام ایندکس در ذهن دنبال کنندگان خود بدرخشید. همانطور که می دانید جستجوی نام جدید در اینستاگرام کمی سخت است. بنابراین دور نام‌های عجیب و غریبی که به سختی به خاطر می‌آیند یا نام‌های آب خیار خط بزرگی بکشید.

کاربران را نادیده نگیرید

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر صفحه تجاری بیفتد نادیده گرفتن کاربران است. ما همیشه دیده‌ایم و شنیده‌ایم که تعامل شما با مخاطبانتان را برای بهبود کسب‌وکارتان افزایش می‌دهد. پس اگر کارگردانی کردند یا نظر دادند، قدردان این سهولت باشید. در زمانی که اکثر کاربران حوصله نظر دادن را ندارند. پاسخ مستقیم و نظر دادن با ایموجی حتی بدتر از پاسخ ندادن است. یک پاسخ را برای همه کپی نکنید و بفرستید. در عوض، با حوصله و توجه کامل با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

مطالعه کنید
کسب و کار شمع سازی

از محتوا های تکراری استفاده نکنید

خاص و منحصر به فرد باشید. هیچ کس از محتوای تکراری استقبال نمی کند. حداقل اگر با محتوایی مواجه شدید که زمینه تجاری مشابهی با کسب و کار شما دارد، منبع را ذکر کنید. می خواهم بگویم که این کار غیر اخلاقی است. دوری از زندگی شما هم نوعی دزدی محسوب می شود. در نتیجه به تدریج اعتماد مخاطبان به شما از دست خواهد رفت. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت، تولید نکردن محتوای ناکارآمد است. محتوایی که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارد نباید در صفحه کاری اینستاگرام شما جایی داشته باشد. از طرف دیگر، هیچ پستی را بدون شرح آپلود نکنید. درست است که اکثر کاربران از طریق عکس و فیلم با شما در تعامل هستند. با این حال، شما نمی توانید چیزی بگویید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از متاورس

پست ها را پشت سر هم نگذارید

توصیه می کنم با ارسال پست های زیاد مخاطبان خود را گیج نکنید. این باعث می شود که آنها به تدریج نسبت به شما و فعالیت های شما بی تفاوت شوند. در بدترین حالت صفحه کاری اینستاگرام شما آنفالو می شود.

در همه ی شبکه های اجتماعی از یک پست استفاده نکنید

اگر هر پستی که در اینستاگرام آپلود می کنید را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید ممکن است فکر کنید که این یک چیز مثبت است و می توانید خود را به همه معرفی کنید. متاسفانه باید بگوییم با این کار مخاطبان را خسته می کنید و به آن ها می فهماند که حرفی برای گفتن ندارید.

هشتگ های مناسب استفاده نمایید

یکی دیگر از تصورات غلط رایج در بین صفحات شکست خورده، استفاده نادرست از هشتگ است. یعنی یا در پست های خود از هشتگ استفاده نمی کنند یا از هشتگ نامناسب استفاده می کنند. قرار نیست همه چیز در هر گوشه ای از جهان اتفاق بیفتد. لازم است، خودت را نشان می دهید. اگر صفحه شخصی شما بود، آن موقع فرق می کرد و زیاد هشتگ گذاری مطرح نبود. اما ما در مورد صفحه کاری اینستاگرام صحبت می کنیم. فقط یک استثنا وجود دارد. در مناسبت های شادی که برای همه جذاب است شرکت کنید. مثلا پستی برای تبریک عید نوروز آپلود کنید. نکته مهم بعدی در مورد هشتگ ها تعداد آنهاست. باید بدانید که اینستاگرام محدودیتی برای استفاده از هشتگ ها در نظر گرفته است. در هر پست نمی توانید بیش از 30 هشتگ استفاده کنید. نظرات در مورد تعداد مناسب هشتگ متفاوت است. با این حال، اکثر کارشناسان معتقدند که 15 هشتگ در هر پست کافی است.

همه را دنبال نکنید

بسیاری از افراد هنگام ایجاد یک صفحه کاری اینستاگرام شما را فالو می کنند. بدانید که نباید از همه آنها پیروی کنید. مگر اینکه پیشینه مشابهی داشته باشید. از طرفی این کار به اعتبار صفحه شما لطمه می زند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از فالو کردن صفحاتی که به کسب و کار شما مرتبط نیستند خودداری کنید. می توانید یک صفحه معمولی ایجاد کنید و هر صفحه ای را که می خواهید دنبال کنید.

بزرگ ترین اشتباه خرید فالوور غیر واقعی

ممکن است فکر کنید که هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری با دیدن صفحه شما تشویق می شوند تا شما را دنبال کنند. اما این ذهنیت کاملا اشتباه است و لطمه بزرگی به کسب و کار شما وارد می کند.  خود را به جای مخاطب قرار دهید. تصور کنید یک صفحه کاری اینستاگرام 100000 فالوور داشته باشد. با این حال تعداد لایک ها و کامنت ها به 1000 هم نمی رسد، در عوض فکر خود را به چیزهای خوب در زندگی منحرف کنید. به اندازه کافی محتوای جذاب تولید کنید که مخاطبان شما بازاریاب شما باشند و شما را به دیگران معرفی کنند.

اطلاعات تماس را در صفحه خود قرار دهید

اطلاعات تماس، از جمله شماره تلفن، آدرس و ایمیل، مواردی هستند که نباید آنها را دست کم بگیرید. با انجام این کار مشتریان شما به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی خواهند داشت. همانطور که می دانید تمام حرف ها و توصیه ها برای صفحه کاری اینستاگرام افزایش فروش است. بنابراین اکنون که مشتری به شما نیاز دارد، باید در دسترس باشید.

مطالعه کنید
مشاوره کسب و کار تبریز

یک داستان جذاب برگزار کنید

قصه گویی یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل مخاطبان است. از طریق داستان است که در ذهن فالوورهای خود باقی می‌مانید. به این ترتیب با دیدن نمایه شما در نوار استوری شما را می شناسند و مستقیماً به سراغ شما می آیند. با این حال، شما نباید در داستان زیاده روی کنید. زیرا در نهایت داستان شما ساکت می شود و دیگر آن را نخواهند دید. پس اعتدال را فراموش نکنید.

استفاده از ابزارهای کاربردی اینستاگرام

همانطور که گفتم برای داشتن یک صفحه تجاری موفق باید بایدها و نبایدهای صفحه کاری اینستاگرام را بدانید. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشت ابزارهای اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی ابزارهای مختلفی را برای تجزیه و تحلیل صفحه و مخاطبان شما ارائه می دهد. به گفته آنها، شما می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید.

نظم و وقت شناسی را فراموش نکنید

یکی از عوامل مهم در موفقیت صفحات تجاری، نظم است. این ترتیب نه تنها بر ظاهر صفحه تأثیر می گذارد، بلکه بر زمان بارگذاری پست ها و استوری ها نیز تأثیر می گذارد. به ظاهر صفحه خود توجه ویژه ای داشته باشید و مانند افراد تازه وارد گوشه ای ننشینید. در عوض، پست ها و داستان ها را هر روز به مدت یک یا چند ساعت آپلود کنید. اگر تازه شروع کرده اید، پیشنهاد می کنم هر 6 ساعت یک پست بگذارید. به این ترتیب کاربران بیشتری به شما توجه خواهند کرد. چیزی که نباید فراموش کنید زمان مناسب برای آپلود پست ها و استوری ها است.

در اینستاگرام کوتاه و موثر فعالیت کنید

پست های کوتاه، جذاب (بصری) و تاثیرگذار ما موجی از تشویق و انگیزه را به ما می دهد. در اینجا ما از وجود کارآفرینان خودمان استفاده می کنیم تا محتوایی که پخش می کنیم تمایل به پخش شدن و طنین انداز شدن توسط مخاطبانمان داشته باشد. ما خودمان با این نوع مسائل مواجه می شویم، بنابراین یافتن و به اشتراک گذاری آنها به طور طبیعی انجام می شود. کلید دیگری برای تعیین آنچه به اشتراک می گذاریم از طریق انتقال احساسات است. باز هم اینستاگرام یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد و شخصی است. ما همیشه محتوایی را انتخاب می‌کنیم که احساس می‌کنیم پاسخی احساسی به دنبال‌کنندگانمان است. در مورد خواسته‌ها، ترس‌ها، استرس، غرور یا جاه‌طلبی آنها باشد.

ارسال مداوم و با برنامه ریزی باعث ایجاد توقع و انتظار می شود. برای گروه بزرگی از مخاطبان مورد علاقه شما چقدر عالی و لذت بخش است که منتظر شنیدن حرف بعدی شما باشند. این چیزی است که یک برنامه ارسال ثابت را ترویج می کند. یعنی ارسال برنامه ریزی شده و به موقع. چیزی که ثابت می ماند ترکیبی از تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر و پاداش های دوره ای است. برای توسعه این، مسیری برای ارسال خودکار محتوای خود بر اساس دستورالعمل ارسال محتوا ایجاد کنید. به عنوان یک سرویس اشتراک، این به یکی از مهمترین جنبه های استراتژی اینستاگرام تبدیل شده است که برای ما اهمیت ویژه ای دارد و انتظار تحویل مستمر را به ما داده است.

سخن پایانی

در این مطلب تمامی نکات مربوط به شروع کار در صفحه اینستاگرام را بررسی کردیم. حال دگر گی دانید چه باید ها و نباید های برای شروع کسب و کار در این زمینه وجود دارد. بدون شک با عمل کردن به موارد بیان شده می توانید در حرفه و کسب خود کار مورد نظرتان به بالا ترین سطح موفقیت برسید و به خواسته های خود را در کمترین زمان دست یابید. امیدوارم این مقاله برای شما کاربردی و مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *