موانع و مشکلات تولید محتوا در سال 2022

?>

موانع و مشکلات تولید محتوا عنوان مقاله ای است که پیش روی شما گذاشته شده است. ممکن است تولید محتوا در حین پروسه با یک سری موانع و مشکلاتی روبرو شود. سازماندهی کردن این محتوا برای تاثیرگذاری بیشتر، مهارت خاصی می طلبد. بروز این مشکلات و موانع امری طبیعی است. ما به شما کمک می کنیم که چگونه این موانع و نواقص را بر طرف کنید.

معرفی موانع و مشکلات تولید محتوا

همانطور که گفتیم، موانع و مشکلاتی در بر سر راه تولید محتوا وجود دارد که می تواند سرعت کار را کاهش دهد. در ادامه به برخی از این موانع اشاره می کنیم:

  • نیروهای آموزش ندیده
  • کمبود ایده در ساخت محتوا
  • زمانبر بودن ساخت محتوا
  • عدم منابع لازم برای ساخت تولید محتوا
  • دشواری تولید محتوای اصل و یونیک
  • عدم امکان ارتباط گرفتن با سفارش دهنده
  • فقدان محتوا و موضوع برای محتواهای خاص
  • تکراری بودن منابع و محتوا
  • پایین بودن سرعت بارگذاری مطالب
  • عدم علاقه و تمایل در ساخت محتوا
  • فقدان خلاقیت های لازم در ساخت محتوا
  • کمبود موضوع و سفارش

نیروهای آموزش ندیده

شاید اولین و مهمترین موانع و مشکلات تولید محتوا، خود افرادی باشند که دست اندر کار تولید محتوا هستند. چنانچه افرادی که سکان تولید محتوا را به دست گرفته اند، به درستی آموزش ندیده باشند، مطمئنا در نیمه راه دچار استیصال می شوند.

پس از یادگیری و آموزش که شاید ساده ترین مرحله تولید محتوا است، نوبت به تکرار و تمرین است. از سویی دیگر برای تولید محتوا می بایست مهارت های خاصی در اختیار داشت. به عنوان مثال، چنانچه کارشناس تولید محتوا با تایپ سریع و حرفه ای آشنا نباشد، پروژه اش، با اتمام وقت روبرو می شود.

عدم تسلط بر قواعد ویراستاری نگارشی و سئو نیز او را در ادامه راه ناتوان خواهد کرد. از همین رو، موسسات و دفاتری که به صورت جدی و حرفه ای بحث تولید محتوا را دنبال می کنند، در پی رزومه و سابقه کاری مفید هستند. این گونه سازمان ها و دفاتر تولید محتوا خوب می دانند که هزینه کم و دستمزدهای مقرون به صرفه آنها را به یک تیم حرفه ای هدایت نخواهد کرد. اگر نمیدانید تولید محتوا چیست؟ مقاله آن را بخوانید و سپس به خواندن این صفحه ادامه دهید.

کمبود ایده در ساخت محتوا

اگر در حین انجام پروژه با یکی از موانع و مشکلات تولید محتوا روبروشدید، ممکن است آن کمبود ایده باشد.گاهی اوقات شما به اندازه کافی دوره دیده اید. بر مباحث مهم و اصلی بازاریابی اینترنتی نیز اشراف دارید، اما باز هم در تولید محتوا دچار وقفه می شود.

مشکل کار در نداشتن ایده است. گاهی برای تولید یک محتوا باید خارج از نظام آموزشی رفتار کرد. در هیچ مدرسه ای الهام و ایده یابی را تدریس نمی کنند. این شما هستید که باید ابتکار عمل داشته باشید و به دنبال کشف ایده ها باشید. اگر در حین انجام پروسه ای دچار وقفه شدید، نگران نباشید. راه چاره آسان است. اگر این متن را تا انتها بخوانید، به شما خواهیم گفت چگونه این معضل را که از موانع و مشکلات تولید محتوا می‌باشد، دور بزنید.

زمانبر بودن ساخت محتوا

یکی از موانع و مشکلات تولید محتوا، مساله زمانبر بودن آن است. به منظور ساخت یک محتوا چه نوشتاری، ویدیویی، تصویری و… نیاز صبر و زمان زیادی را می طلبد. هر گونه سهل انگاری عدم رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. از همین رو، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا که به تازگی وارد این حیطه شده اند، از این مساله شاکی هستند

اما فراموش نکنید، هر مشکلی یک راه حل دارد. راه برون رفت از این معضل، تمرین و ممارست است. هر چه شما در زمینه محتوا بیشتر تحقیق کنید، دایره اطلاعاتتان بیشتر می شود. از آنجا که دانایی علاقه می آورد، پس به زودی به موضوع تولید محتوا علاقمند می شوید. وقتی پای علاقه به میان کشیده شد، دیگر تمرین و تکرار بحثی خسته کننده نخواهد شد. خیلی زود با مشکل زمانبر بودن ساخت محتوا کنار خواهید آمد یا حتی بهتر، بر آن فایق می شوید.

لازم به ذکر است در سایت هادی عظیمی خدمات تولید محتوا باکیفیت و سئو شده نیز انجام میشود که برای استفاده از آن میتوانید در صفحه خدمات سفارش تولید محتوا متنی سایت فرم قرار گرفته را پرکنید.

عدم منابع لازم برای ساخت تولید محتوا

برای هر کارشناسی، عدم منابع لازم، از مهمترین موانع و مشکلات تولید محتوا به شمار می رود. همیشه این طور نیست که در سایت های مختلف یا در کتابها و مجلات، منابع کافی برای ساخت محتوا موجود باشد. گاهی سایت های داخلی به اندازه کافی کمک کننده نیستند. از طرفی ورود به سایت های خارجی نیز امکانات خاصی می طلبد، از جمله مهارت در زبان.

متاسفانه سختی کار به این جا ختم نمی شود. برخی از سامانه هایی که می توان از آنها به عنوان منبع و ماخذ کمک گرفت، زبان فارسی را حمایت نمی کنند. متاسفانه موضوع تحریم دامنه ای گسترده ای دارد که تاثیراتش تا سایت ها و تولیدات محتوایی نیز رسیده است.

در هر صورت به خاطر برخی از سیاست های موجود، کاربران ایرانی دسترسی راحتی به منابع علمی ندارند. موضوعاتی که می تواند آنها را در ساخت محتوا کمک کند بسیار کم و محدود می باشد. آموزش مقاله‌ نویسی انگلیسی را نیز بخوانید اگر که نمیدانید چگون باید از مشکلات تولید محتوا به زبان انگلیسی گذر کنید.

دشواری تولید محتوای اصل و یونیک

موانع و مشکلات تولید محتوا یکی دوتا نیستند. از یک طرف محدودیت منابع و از طرف دیگر، حساسیت برخی سفارش دهندگان باعث شده است که ساخت یک محتوای اصل سخت و زمانبر بشود. اما از آنجا که همیشه حق با مشتری است، کارشناسان تولید محتوا در ساخت محتوای اصل و غیر تکراری بسیار کوشنده هستند.

عدم امکان ارتباط گرفتن با سفارش دهنده

یکی دیگر از موانع و مشکلات تولید محتوا، دسترسی نداشتن به سفارش دهنده است. همین موضوع سرعت کار را کاهش می دهد. در برخی از آژانس های تولید محتوا، کارشناسان مربوطه به صورت دورکار فعالیت می کنند. همین باعث می شود تا آنها از نقطه نظرات و پیشنهادات آنها محروم بمانند. سفارش دهنده باید با کارشناس تولید محتوا همفکری داشته باشد. بدین وسیله او راهنمایی های لازم را ارایه خواهد داد و کار سریع تر انجام می شود.

فقدان محتوا و موضوع برای محتواهای خاص

موانع و مشکلات تولید محتوا زمانی دردسرساز می شود که ما به دنبال محتوایی خاص باشیم. بیشتر سامانه های ایرانی از این گونه محتوایات بی بهره اند. نبود امکانات و منابع لازم دست تولیدگر محتوا را می بندد. متاسفانه برخی از سایت های خارجی نیز موضوعات و منابع لازم را در اختیار ندارند.

گاهی نیز سفارش دهنده به دنبال موضوعاتی است که نیاز به تحقیق علمی و تالیف دارد. چنین موضوعاتی خاص و منحصر به فرد قطعا در حوزه کاری یک تولیدکننده محتوا قرار نمی گیرد. بحثی است که باید بوسیله متخصصین آن زمینه باید ساخته و پرداخته شود. هر گونه اظهارنظر غیر اصولی منطق و سلامت کار تولیدگر محتوا را زیر سوال می برد.

تکراری بودن منابع و محتوا

در ادامه بحث موانع و مشکلات تولید محتوا باید گفت؛ بسیاری از متن، تصویر، پوستر و… دقیقا در سایر سایت ها تکرار شده اند. شما سامانه ها و شبکه های مجازی پر هستند از محتواهای تکراری. برای این که بتوان یک تولید محتوای منحصر به فرد و اصلی ساخت، باید استین همت بالا زد. متاسفانه ساخت محتوا نیز ممکن است مدت زمان پروژه را طولانی کند. از همین رو، ساختن قالب های محتوایی می تواند برای کارشناسان مربوطه یک مساله زمان و سخت باشد.

در تکمیل محتوا این بخش اشتباهات رایج در تولید محتوا را بخوانید و این موضوع را بهتر درک کنید.

پایین بودن سرعت بارگذاری مطالب

وقتی سرعت بازگذاری مطالب پایین باشد، بی شک تولید کننده با یکی از موانع و مشکلات در تولید محتوا روبرو شده است. این موضوع می تواند علت های خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال؛ برخی محتواها از نظر قالب و فرم بسیار سنگین هستند و زمان لود شدن را کاهش می دهند. در کار این موارد هزینه تولید محتوا متنی نیز میتواند ذهن بسیاری را درگیر کند، پیشنهاد میکنیم در حل این مورد از موانع شروع تولید محتوا مقاله مخصوص آن را بخوانید.

گاهی اوقات نیز قیمت ارزان برخی از هاست می باشد. آمار نشان می دهد یکی از دلایل پایین بودن سرعت لود مطالب، کدنویسی اشتباه می تواند باشد. تصاویر پر حجم را نیز نباید از قلم انداخت. این تصاویر بسیار سرعت بارگذاری را پایین می آورند. از همین رو، بسیاری از کارشناسان تولید محتوا ترجیح می دهند از تصاویر کم حجم استفاده کنند.

سرعت پایین بارگذاری مطالب را باید جدی گرفت. کارشناسانی که در این حوزه خدمت می کنند، معتقدند:

تنها یک ثانیه تاخیر در سرعت بارگذاری می تواند پیامدهای زیادی را به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال، هفت درصد، کاربر نظرش درباره خرید عوض خواهد شد. شانزده درصد امکان دارد مشتری رضایتش را از دست بدهد. یازده درصد نیز ممکن است آمار بازدید صفحه شما کاهش یابد.

وقتی یک ثانیه مکث در سرعت بارگذاری مطالب می تواند این همه فرصت را از ما دریغ کند، پس اهمیت به این مساله بسیار جدی است. یادمان باشد، ما برای مشتری و برای کاربران اینترنتی است که وب سایت طراحی کرده ایم. پس باید تمامی تلاشمان را وقف این مساله بکنیم که حتما نظر رضایت او را فراهم کنیم.

عدم علاقه و تمایل در ساخت محتوا

اما جدی ترین موانع و مشکلات تولید محتوا را باید در عدم علاقه و تمایل در ساخت محتوا جستجو کرد. چنانچه برای این کار، علاقه و صبر و پشتکاری نداشته باشید، حتما با شکست مواجه خواهید شد. فرقی نمی کند، در چه زمینه ای فعال هستید.

در تولید محتوای متنی یا تصویری و… باید به صبر و علاقه مجهز باشید و گرنه عطای این کار را به لقایش خواهید بخشید. نقدپذیری و در پی رفع نواقص کار بودن نیز می تواند از ویژگی برجسته یک کارشناس تولید محتوا باشد. اگر همچنان علاقه‌ای به تولید محتوا ندارید کسب درآمد از تولید محتوا را بخوانید تا برای شروع این مسیر اطمینان حاصل کنید.

فقدان خلاقیت های لازم در ساخت محتوا

موانع و مشکلات تولید محتوا را نباید دست کم گرفت. چنانچه از خلاقیت های لازم بهره ای نبرده باشید، هیچ پروژه ای را با موفقیت به اتمام نخواهید رساند. معمولا داشتن ابتکار و نوآوری خاص کارشناسان تولید محتوایی است که کارهای گرافیکی را به عهده می گیرند. ضبط فیلم نیز نیاز به خلاقیت دارد.

طراحی لوگو، تصاویر اینفوگرافیک و… نیز از شما خلاقیت بسیاری می طلبد. حتی در تولید محتوای نوشتاری نیز اگر نتوانید با جملات و کلمات بازی کنید و معنی آفرینی نمایید، برچسب عدم خلاقیت بر شما خواهد خورد. برای این که خلاقیت و نوآوری را در خود پرورش بدهیم، بهترین کار دیدن آثار خلاقانه دیگر هنرمندان است. با تماشای این آثار مبتکرانه با ایده های نو و الهامات خوبی می رسیم.

کمبود موضوع و سفارش

متاسفانه هنوز بسیاری از صاحبان حرف و مشاغل اصطلاح تولید محتوا هم به گوششان نخورده است. این خودش یکی از موانع و مشکلات تولید محتوا به شمار می رود. یکی دیگر از دلایل کمبود موضوع و سفارش، نرخ هزینه هایی است که به سفارش دهندگان پیشنهاد می شود.

بیشتر افرادی که با اهمیت تولید محتوا و کسب و کارهای آنلاین آشنایی ندارند، به همان شیوه سنتی خود اکتفا می‌کنند. گاهی نیز مشاهده می شود، کارشناس تولید محتوا قادر به تهیه یک رزومه خوب و گیرایی نیست. از همین رو، قادر به تهیه موضوع و گرفتن سفارش از کاربران نمی باشد.

موانع و مشکلات تولید محتوا در کمین شرکت ها

شرکت های وجود دارند که خودشان دست محتوا تولید می کنند. سپس ناباورانه با موانع و مشکلات تولید محتوا روبرو می شوند. این شرکتها در ابتدای کار بسیار خوب پیش می روند اما پس از مدتی با بروز اولین نشانه های مشکلات، قادر به دنبال کردن برنامه های خود نیستند.

بهترین، پشینهاد ما این است که حتما از موسسات تولید محتوا کمک بگیرند. شرکت ها می توانند به راحتی موانع و مشکلات تولید محتوا را رفع کنند. برای آنها سهولت کار و عدم دغدغه های فکری بیش از هر چیزی می تواند برای آنها مثمر ثمر باشد. این کار را به تولیدکنندگان محتوا بسپارید و به دیگر برنامه های خود بیندیشید.

عدم به موقع بارگذاری؛ از موانع و مشکلات تولید محتوا

یکی دیگر از موانع و مشکلات تولید محتوا، عدم به موقع بارگذاری مطالب است. به بیانی دیگر، پشتکار داشتن و صبر و استقامت در اهداف کسب و کارهای آنلاین، امری ضروری است. با وبلاگ خود مانند یک نوزاد رفتار کنید. مراقبت هرروزه و تغذیه به موقع باعث رشد و بالندگی وبلاگ خواهد شد.

آنچه که وبلاگ شما را در معرض دید عموم قرار می دهد، بارگذاری محتوا به موقع است. مطالبی که شما در بارگذاری ها از آن استفاده می کنید، وبلاگ شما را غنی کرده و بر تعداد بازدیدکنندگان تان خواهد افزود. اگر وبلاگی از این خصصیه تهی باشد، هیچ شانسی در بین رقبا نخواهد داشت.

اگر دقت کرده باشید، بیشتر سایت هایی که در رتبه های یک تا ده گوگل جایگاه یافته اند، مرتب بروزرسانی می شوند.

عدم استراتژی محتوا را جدی بگیرید

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در زمینه موانع و مشکلات تولید محتوا وجود دارد، عدم استراتژی است. تولید محتوا نقش کلیدی در بهبود بازاریابی آنلاین دارد. از طرفی نیز، پروسه تولید محتوا به درستی راهبرد شما در این زمینه ضمانت می کند. در ادامه به شما یاد می دهیم که به چه نحو این مشکلات را از پست سر بگذارید.

بازاریابی دیجیتالی نقش پررنگی در حوزه کسب و کارهای آنلاین دارد. از همین رو، افراد بسیاری به وبلاگ رو می آورند. مطلب می نویسند و با تولید محتواهای ارزشمند سعی می کنند تا مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهند.

درباره این که آینده در اختیار محتواهای ویدیوی است هم چیزهایی شنیده ایم. درباره لیست ایمیل و بازاریابی ایمیلی هم مطالبی خوانده یا شنیده ایم. در شبکه های اجتماعی بسیاری چرخیده ایم و با دوستان مجازی زیادی پیدا کرده ایم. کامنت گذاشته ایم و لایک کرده ایم همه این ها درست. اما حقیقت امر این است که تولید محتوا و بارگذاری آن مهمترین استراتژی در زمینه موفقیت کسب و کارهای آنلاین است.

پر بیراه نیست اگر بگوییم مهمترین استراتژی زمانی اتفاق می افتد که شما طبق برنامه تولید محتوا کرده و آن را بارگذاری کنید. اما تولید این محتوا زمانبر و نیاز به تخصص دارد. از همین روست که برخی از شرکت ها پس از چندی از ادامه کار منصرف می شوند. سایت و وبلاگ شان پس از مدتی از بارگذاری محتوای خوب و سئومحور خالی می ماند و مشتری ها را از دست می دهد.

عدم مدیریت نیرو

یکی دیگر از مشکلات تولید محتوا، عدم مدیریت نیرو است. به عبارتی دیگر، شما به تنهایی نمی توانید وبلاگ نویسی کنید. هر کدام از قسمت های چندگانه سایت شما نیاز به متخصص دارد. وقتی قرار است شخصی همه امورات وب سایت را به دست بگیرد، نباید چیزی جز هرج و مرج انتظار داشت. پس از مدتی موانع تولید محتوا یکی پس از دیگر رخ نشان می دهند. شما را دلزده و ناامید می کنند و کار به شکست حتمی ختم خواهد شد.

چرا شناخت موانع و مشکلات تولید محتوا اهمیت دارد؟

شناخت موانع و مشکلات تولید محتوا از مهمترین راهبردهای هر بازاریابی نوین است. قبل از این که شروع به کار کنید، حتا قبل از این که بخواهید وبلاگ خود را راه بیندازید، به مشکلات کار فکر کنید. ببینید قبل از شروع کار چه می توانید انجام بدهید که خطر این موانع به حداقل برسد. داریم با شما از پلان و نقشه راه صحبت می کنیم. تا راهی شناخته نشود، تا دست اندازه ها و خطرات در کمین گرفته را شناسایی نکنیم، چگونه می توانیم پلان صحبت کنیم. از همین رو، قبل از این که به تنگنا دچار شوید، موانع و مشکلات تولید محتوا را بشناسید. مطمئنا با شناختی که از خود و تیم تان دارید، به این نتیجه خواهید رسید که تولید محتوا را به برون سپاری کنید.

تولید محتوا مهمترین و اساسی ترین ماده اولیه کار شماست. غذایی است که در ظرف وبلاگ شما سرو می شود. پس درباره سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

این تصور که با بدست آوردن چند کلمه کلیدی، ایده خوب، قلم گیرا و حرفه ای بودن در خلق تصویر و فیلم می توان تولید محتوا کرد، فکر نادرستی است. همه آن چیزی که تولید محتوا را ازرشمند می کند همه این ها هست و همه این ها نیست. پاسخ بسیار ساده است. اگر این متن را از ابتدا خوانده باشید، از کمینگاه ها و موانع و مشکلات تولید محتوا با شما سخن گفته ایم. انظباط کاری، تعهد، صبر و همسویی با قواعد سئو و… یک محتوا را برجسته می کند.

تهیه فهرست مواردی که مورد نیاز است

برای این که به موانع و مشکلات تولید محتوا بر نخورید، به تهیه فهرست مواردی که مورد نیازتان است، فکر کنید. در نگاه اول ببینید، وب سایت شما محتوا محور است یا خیر. اگر مدام محتوای خود را در سایر رسانه ها مثل یوتیوب و میدیوم و تلگرام و… بازگذاری می کنید، به محتوا توجه کنید.

دقت داشته باشید، هر وبلاگ به چه موضوعی نیاز دارد. در هنگام ساخت محتوا، به این فهرست ها توجه کنید. برای قالب های محتوایی یک برنامه و فهرست جداگانه داشته باشید. هر کدام از کارشناسان آن حوزه را ملاقات کرده و از چند و چون کار باخبر شوید.

موانع و مشکلات تولید محتوا را از میان بردارید!

برای این که بتوانید موانع و مشکلات تولید محتوا را از بین برد، باید بر فرایند تولید محتوا نظارت داشته باشید.

ابتدا و انتهای کار خود را بازبینی کنید. برای هر بخش یک حوزه زمانی تعریف کنید. هر یک از قالب های محتوایی می بایست از یک کارشناس ویژه برخوردار باشند. بین کارشناسانی که برای تولید محتوا می‌کوشند اگر صلح و دوستی برقرار نباشد، خیلی زود موانع و مشکلات تولید محتوا خود را نشان می دهند.

برای کنترل و بازبینی اقداماتی که در دست دارید، روشی یکسانی را به کار بندید. این روش یکسان همان برنامه و پلان راه شماست. طبق این پلان حرکت کنید و با هم در رسیدن به اهداف توافق داشته باشید.

طبق برنامه زمان بندی شده حرکت کنید

یکی از راه هایی که می توان موانع و مشکلات تولید محتوا را به عقب انداخت، عمل به یک برنامه زمان بندی شده است. یعنی توجه کنید، قرار است در یک ماه چه محتواهایی روی سایت شما برود. این محتواها در چه محدوده های زمانی قرار است، نوشته شوند.

اگر عکس و فیلم و محتوای صوتی است چه مدت زمان طول می کشد تا آماده شوند. پیشنهاد کارشناسان ما تهیه حداقل یک محتوا برای یک ماه است. اگر ایده و سوژه های فراوانی در اختیار دارید، به شما تبریک می گوییم. اما یادتان باشد که قرار نیست از همه آنها استفاده کنید. متناسب با حوزه زمانی و برنامه زمان بندی خود رفتار کنید.

این موضوع شامل همه محتواهای تولید شده می باشد. فرقی نمی کند متن است یا گرافیک یا ایمیل. هر کدام از این تولیدات محتوایی باید در برنامه خاص زمانی خودش ارایه شود. به کارتان نظم بدهید تا موانع و مشکلات تولید محتوا مجبور به عقب نشینی شوند. به عنوان مزیت های تولید محتوا نیز بهتر است به بازاریابی محتوایی اشاره کنیم موضوعی که میتوانید در صفحه بازاریابی محتوا چیست؟ آن را دنبال کنید.

تقویم محتوایی دشمن موانع و مشکلات تولیدات محتوا

این یک شعار تبلیغاتی نیست. واقعا داشتن یک تقویم محتوایی می تواند دشمن درجه یک موانع و مشکلات تولید محتوا باشد. تنها کافی است این تقویم را از زمان انتشار محتوا جدا بدانید. این بدین معنی است که برای تولید محتوا یک تقویم داشته باشید و برای زمان انتشار و بارگذاری مطالب یک تقویم.

این دو از هم کاملا مجزا هستند. چنانجه به اهمیت برنامه ریزی زمانی پی برده باشید، پس نیمی از راه را به درستی رفته اید. فقط در ادامه باید، برای بارگذاری محتوا از روی تقویم ماهیانه عمل کنید. لازم است کلیه تولیدات محتوایی را از متن تا پادکست و فیلم و ایمیل و…. را دراین تقویم محتوایی بگنجانید.

وقتی انواع مختلف تولیدات محتوایی خود را شناختید، نیروهای خود را سازماندهی کردید، می توانید طبق این تقویم محتوا را بارگذاری کنید. با استفاده از چنین روشی، به راحتی بر موانع و مشکلات تولید محتوا فایق آمده و برنده میدان خواهید شد. افزایش راندمان، صرفه جویی در وقت، ایجاد صمیمیت بین کارکنان و… از دستاوردهای دیگر این تقویم محتوایی است.

ماحصل کلام

در این مقاله به موانع و مشکلات تولید محتوا پرداختیم. گفتیم در پروسه تولید محتوا معضلات و مشکلات عدیده ای وجود دارد که هر کدام می تواند سرعت تولید محتوا را کاهش دهد. درباره اهمیت شناخت این موانع باش ما نکاتی گفتیم که امیدواریم کمک کننده باشد.

اگر با ما تا این جای متن همراه بوده باشید، با مفاهیمی چون تقویم محتوایی، استراتژی محتوا و غیره آشنا شده اید. امیدواریم این نوشتار کمک کند تا به بهترین شکل بر موانع و مشکلات تولید محتوا فایق آیید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و 1 ماه سئو فقط 6 میلیون

طراحی سایت حرفه ای با 3 ماه هاست و پشتیبانی رایگان + 1 ماه سئو فقط 6 میلیون تومان این پیشنهاد تا پایان آذر معتبر خواهد بود. لازم به ذکر است که این پیشنهاد برای حمایت از کسب و کار ها ارائه شده است.