هزینه تولید محتوا متنی [ تعرفه تولید محتوا متنی ] 2022

?>

برای این که بدانید، تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی چگونه است ، خوب است قبل از آن به اهمیت تولید محتوا بپردازیم. همانطور که می دانید، برای این که وب سایت شما در بین رقبا بدرخشد و همیشه جزو ده موضوع اول مرورگرها باشد، باید تابع شرایطی باشد.

ارایه محتوای نوشتاری اصل و باکیفیت می تواند شما را صفحات جستجوی گوگل صدرنشین کند. این محتوا باید چه شرایطی داشته باشد و اصولا به چه نوشته ای ، صفت ارزشمندی الحاق می شود. این مقاله ضمن پاسخ به این سوالات درباره تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی به ارایه نکاتی می پردازد که امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

چرا محتوا متنی اهمیت دارد ؟

چرا محتوا متنی اهمیت دارد ؟

این که شما به عنوان یک مدیر وب سایت از تحصیلات خوب برخوردارید یا سطح مطالعه شما بسیار بالاست، امری قابل قبول است. اما ارایه محتوای نوشتار را باید به عهده کسی سپرد که با زبان و ادبیات فارسی ، دستور زبان، صنایع ادبی، اصل ویرایشی آشنایی کامل داشته باشد. این ها را گفتیم تا بدانید که تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی مساله ای نیست که بخواهید درباره اش صرفه جویی کنید. تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی پرداختی است که سود بسیاری را به جیب شما بر می گرداند.

برای برون سپاری محتوای متنی شما می بایست به دو عامل مهم توجه داشته باشید؛ تعرفه و کیفیت. درحقیقت می بایست محتوای نوشتاری شما را افرادی بنویسند که توانایی انجام این کار را دارند. علاوه براین، هزینه های پیشنهادی شان منصفانه و منطقی باشد. متاسفانه موسسات بسیاری وجود دارند که با هزینه های بسیار کم کار تولید محتوای نوشتاری را برایتان انجام می دهند. اما نتیجه کار به هیچ وجه در خور یک وب سایت حرفه ای نیست.

هر هزینه و تعرفه ای که به شما پیشنهاد می دهند، چنانچه با کیفیت و اصالت کار همراه باشد، در واقع یک نوع سرمایه گذاری به شمار می رود.

تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی چگونه برآورد می شود؟

تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی چگونه برآورد می شود؟

پس از این که کارفرما سفارش خود را به ثبت رسانید، درباره اهداف، موضوع مقاله، کاربرانی که قرار است این نوشتار را بخوانند و بسیار موضوعات دیگر با مشتری صحبت می کنیم. سپس نخستین محتوای متنی را برای مشتری میفرستیم. چنانچه متن و نوع چیدمان جملات و نگارش مقاله مورد تایید قرار گرفت، برای برون سپاری به وب سایت آماده می شود. سایر محتواهای دیگر نیز به همین ترتیب توسط کارشناسان ساخته و بارگذاری می شود.

چنانچه محتوایی مورد تایید قرار نگیرد، در اسرع وقت در اصلاح و ویرایش آن اقدام می شود. این فرایند تا زمانی ادامه پیدا می کند که محتوای با کیفیت و با اصالتی تولید شود. چنانچه لازم باشد، مشتری می تواند با تیم نویسندگان در تماس باشد و به آنها راهنمایی لازم را ارایه نماید. هر بخش از تولیدات محتوایی دارای تعرفه و هزینه های خاص خود است که می توانید در این زمینه از کارشناسان ما اطلاعات کسب کنید.

چگونه تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی را کاهش بدهیم؟

چگونه تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی را کاهش بدهیم؟

احتمالا آسان ترین راه برای کاهش هزینه تولید محتوا، مرور تعرفه های موسساتی است که در این زمینه فعالیت می کنند. شما به مقایسه دست می زنید و دست آخر مناسب ترین تعرفه ها را برمی گزینید.

اما این راه آیا شما را به یک محتوای متنی ارزشمند و جامع می رساند؟ آیا کیفیت وب سایت شما با قرار دادن هر متنی به خطر نمی افتد؟ هرگاه صحبت از قیمت های منصفانه و شگفت انگیز شد، حتم بدانید یک جای کار می لنگد. هیچ ارزانی به حکمت نیست.

در بیشتر موارد، وقتی هزینه های تولید محتوا رو به کاهش می گذارد، از آن سو باید منتظر کاهش کیفیت محتوای تولید شده هم بود . این گونه محتواهای بی کیفیت و پر از نقص های فنی،به مرور زمان هزینه هایی نیز بر شما تحمیل خواهد کرد.

به عنوان مثال با خواندن متنی سراسر نادرست و ناسالم کاربران اینترنتی دیگر حاضر نخواهند بود به سایت شما مراجعه داشته باشند. هر چند که سایر محتواهای دیگر، از سلامت برخوردار باشند اما وجود متن بی کیفیت ضرر بزرگی به وب سایت شما وارد خواهد کرد.

میتوانید تولید محتوا متنی سایت خود را به ما بسپارید تا هزینه های تولید محتوای متنی خود را کاهش دهید. در صفحه خدمات سفارش تولید محتوا متنی سایت، سفارش خود را ثبت کنید.

راه کار اول؛ با بهترین ها عقد قرارداد ببندید!

راه کار اول؛ با بهترین ها عقد قرارداد ببندید!

لذا پیشنهاد می شود برای کاهش تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی، با موسساتی وارد عقد قرارداد شوید که  نوشتن صحیح برایشان اهمیت بسزایی دارد. نوشتن یک مقاله خوب و تمرکز روی برنامه ریزی صحیح برای داشتن محتوای اصیل می تواند مانع هدررفت سرمایه شود.

به عبارتی ساده تر، به منظور کم کردن تعرفه های تولید محتوا خوب است هزینه آن را ساماندهی کنید. بسیاری از کارشنان معتقد هستند که به جای تمرکز بر روی قیمت ها به اثربخشی یک مقاله خوب فکر کنید.

راه کار دوم، داشتن راهبرد محتوا

راه کار دوم، داشتن راهبرد محتوا

جهت بالابردن راندمان محتوا وکاهش اشتباهات رایج در تولید محتوا می بایست راهبرد ساخت محتوا در اختیار داشته باشید. یعنی این که به دو مساله توجه کنید:

  • محتوای هدفمند بنویسید،
  • مخاطب خود را شناسایی کنید.
  • با جستجو و مرور واژگان کلیدی، به نیازهای محتوایی کاربران خود واکنش مناسب نشان دهید،
  • به نحو سئوی رقبای خود توجه نمایید،
  • واژگان کلیدی را باید طبقه بندی کرد . این کار کمک می کند تا سوژه های تولید محتوا را بر مبنای آن گزینش کنید،
  • برای تاثیرگذاری بهتر ، حتما از تقویم محتوایی کمک بگیرید،
  • برای موضوعات اصلی فعالیت اقتصادی خود، صفحات اصلی و یا به اصطلاح صفحات لندینگ خوبی طراحی کنید. سپس بر اساس کلمات کلیدی، محتوای خود را بهیه سازی نمایید،
  • برای بهبود صفحه لندینگ خود از محتواهای موضوعی و ساخت لینک داخلی کمک بگیرید.

در ادامه باید خاطر نشان کرد، استفاده از محتوای غیرمتنی ارزان نیز از جمله راهکارهایی است که می توان تعرفه و هزینه تولید محتوا را کاهش داد. کمک گرفتن از فتوشاپ، ایلاستریتور و … می تواند شما را در ساختن یک محتوای غیرمتنی کمک کند.

راهکار سوم، کاهش میزان کلمات استفاده شده!

راهکار سوم، کاهش میزان کلمات استفاده شده!

یک راه کار دیگر که شما را به تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی ارزان تر هدایت می کند، طول مقاله است. مطمئنا استفاده از مقالات کم حجم که کلمات کمتری دارد در هزینه ها بسیار تاثیر خواهد داشت. برای محاسبه تعرفه ها، تعداد کلمات را در رقمی که به توافق رسیده اند ضرب می شود. لذا مقالات بلند و طویل هر چند که باعث صدرنشین شدن شما در نتایج گوگل می شود.

اما هزینه های نسبتا بیشتری را روی دست شما می گذارد. معمولا طول مقالات از نظر تعداد از پانصد کلمه شروع میشود تا ده هزار کلمه و حتی بیشتر. مقالات با حجم تعداد کلمات بالا باعث می شود تا گوگل متن شما را یک رفرنس و منبع فرض نماید.

راهکارچهارم، نوع محتوا را تعیین کنید!

راهکارچهارم، نوع محتوا را تعیین کنید!

این که نوع محتوا چه باشد نیز می تواند روی تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی تاثیر بگذارد. بدین معنی که محتوا اگر نه در حیطه ترجمه باشد و نه تالیف، بخت با شما یار است. معمولا متن های تلفیقی که به گونه ای بازنویسی شده مطالب درخواستی شما ست، هزینه کمتری دارد. متن های تلیفی بدون کپی بوده و اصالت و کیفیت بالایی برخوردار است. چنانچه با نگارش صحیح و قلم توانمندی به رشته تحریر درآمده باشد، خواهد توانست به بهترین شکل ممکن اعاده معنی نماید. لذا پیشنهاد ما به انتخاب محتوای تلفیقی است.

راهکار پنجم، زمان تحویل سفارش را کم یا زیاد کنید!

راهکار پنجم، زمان تحویل سفارش را کم یا زیاد کنید!

اگر زمان تحویل مقالات خود را افزایش بدهید، بدین معنی که نویسنده از نظر زمانی محدودیتی نخواهد داشت. همین مساله باعث می شود تا تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی شما دچار کاهش قیمت شود. از طرفی یادآوری می کنیم کم شدن یا زیاد شدن زمان هرگز تاثیری در کیفیت و ارزشمندی اثر نخواهد داشت.

آیا همیشه راهی برای پیدا کردن تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی ارزان هست؟

آیا همیشه راهی برای پیدا کردن تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی ارزان هست؟

قاطعانه باید بگوییم که بله همیشه راهی هست که بتوان تعرفه و هزینه تولید محتوا را کاهش داد. می پرسید چگونه ؟ اجازه بدهید به صورت تخصصی به این سوال بپردازیم.

وقتی همه راه ها به بن بست می رسد، همیشه یک راه وجود دارد. برخی از موسسات معتبر که تیراژ فعالیت هایشان بسیار بالاست، تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی پایین تری خواهند داشت. این ارزان بودن به دلیل بی کیفیتی کار نیست . بلکه به این خاطر است که نویسندگان زبده و ماهری که در این گونه مجموعه ها حضور دارند، با سرعت مطلوبی کار را به پایان می رسانند. همین مساله تیراژ پذیرش سفارش را بالا می برد.

 با افزایش مشتری و حجم بالای سفارشات تا حدودی قیمت ها شکسته می شود. گذشته از این، محتواهای تولید شده نیز از نظر تالیفی بودن یا نبودن آن می تواند بر قمیت ها تاثیر بگذارد. مسلما هزینه تولید محتوای تالیفی هزینه بالاتری دارد. محتوای ترجمه شده نیز توسط مترجمان حرفه ای صورت می گیرد و بالطبع هزینه خاص خود را دارد. اما محتوای تلفیقی می تواند با گردآوری مطالب مرتبط و چیدمان درست به هدف نهایی برسد. این نوع سوم در کاهش تعرفه ها اثرگذار است .

چه عواملی در تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی اثرگذار است ؟

چه عواملی در تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی اثرگذار است ؟

هنگامی که سامانه یا وب سایتی را راه اندازی می کنیم، قطعا به دنبال بهبود جایگاه او در نتایج گوگل هستیم. یکی از مهمترین مواردی که ممکن است ما را به خود مشغول کند، تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی است. هزینه تولید محتوا ممکن است از سوی موسسات یا افرادی که به صورت دورکار فعالیت می کنند، به شما پیشنهاد شود. این پیشنهادات متنوع و با هم متفاوت است . این وجه تمایز از این ناشی می شود که عوامل بسیاری در آن دخالت دارد. مثلا:

  • اصالت کار،
  • تعداد واژگان نوشته شده،
  • تخصصی بودن مقاله ،
  • میزان مهارت و تخصص نویسنده ای که مقاله را به نگارش در آورده است،
  • زمان تحویل سفارش،
  • موضوع محتوا ،
  • تالیفی ، ترجمه یا تلفیقی بودن اثر .

همه این موارد می تواند در تعرفه و هزینه تولید محتوا اثرگذار باشد. علاوه براین، رعایت معیارها و قواعد سئو، ویراستاری اثر ، استفاده از تصویر و فیلم و … بر هزینه ها تاثیر خواهد داشت. همه این موارد چنانچه با نکات اصولی همراه بوده باشد، می تواند سرمایه شما را به شما برگرداند . لذا سرمایه گذاری در بخش تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی خود نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود.

تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی مقالات غیر فارسی چگونه است؟

تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی مقالات غیر فارسی چگونه است؟

این تعرفه های ثابت نیستند و بر مبنی میزان محتوا ، تعداد واژگان ، زمینه کاری و از همه مهمتر نوع زبان مشخص می شود. از طرفی راهبردی  که شما برای محتوایتان برمی گزینید، تعرفه و هزینه تولید محتوای متنی شما را کاهش می دهد.

داشتن یک راهبرد محتوای ماهرانه که بر اساس آنالیز اصولی فعالیت شما استوار شده باشد، باعث برگشت سرمایه خواهد شد. این اتفاق نمی افتد مگر این که شما نیاز کاربران خود را بشناسید. رفتار رقبای خود را تجزیه و ارزیابی کنید. همه آن چه به عنوان تولید محتوای متنی نگارش می شود، باید هدف مشخصی را جستجو کند. همه این موارد چنان چه که با نکات سئو همراه شود، مقاله شما را با هر زبان و با هر موضوعی که باشد، مورد توجه علاقمندان قرار خواهد داد. تعداد بازدیدکنندگان سایت را بالا خواهد برد و همین امر شما را در جلویی ترین بخش ویترین های جهانی خواهد نشاند.

خدمات ما برای این بخش عبارتند از:

قدرت مقالات خارجی را دست کم نگیرید!

قدرت مقالات خارجی را دست کم نگیرید!

توجه داشته باشید، تولید محتوای متنی به زبان های خارجه ، چه پتانسیل قدرتمندی در خود نهفته دارد. شما با پرداخت فقط یک بار هزینه، صاحب مقاله ای می شوید که می توانید تا سالها آن را در سایت خود داشته باشید. این مقاله اگر به یکی از  زبان های پرگویش دنیا نوشته شده باشد، شما را در معرض دید بسیاری از کاربران قرار خواهد داد. شما به فروش بالایی می رسید و دیگر تعرفه تولید محتوایی که برایش از جیب مایه گذاشته اید، به خاطرتان هم خطور نخواهد کرد.

مراحل ثبت سفارش و کسب اطلاع از تعرفه های مقالات خارجی نیز به مثابه دیگر محتوای های متنی به زبان فارسی است . لازم است یادآوری کنیم، ترجمه متون یا تالیف به زبان دیگر، مسلما وقت و انرژی بسیاری از مترجم خواهد گرفت . مسلما تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی به زبان های دیگر در مقایسه با تولید محتوای فارسی بیشتر خواهد بود.

ساخت محتوای ارزان اما با کیفیت بالا چند روز زمان لازم دارد؟

ساخت محتوای ارزان اما با کیفیت بالا چند روز زمان لازم دارد؟

زمان از عوامل مهم در تولید محتوا می باشد. چنانچه مقاله ای سر موعد مقرر در سایت بارگذاری نشود، ممکن است به اعتبار سایت شما آسیب وارد نماید. از همین رو سعی می شود تا در محدوده های زمانی سه الی پنج روز، محتوای متنی شما آماده و ارایه شود .

تعرفه تولید محتوای متنی سئو محور چگونه است؟

تعرفه تولید محتوای متنی سئو محور چگونه است؟

همانطور که می دانید، محتوای سئو محور به محتوایی گفته می شود که بتواند شما را در فهرست جستجوی مرورگرها جایگاه نخست بدهد. این امر کمک می کند تا با یک جستجوی ساده، مقالات وب سایت شما به معرض نمایش درآید. هر بار که تعداد بازدیدکننده های وب سایت شما افزایش یابد، رتبه شما نیز در گوگل بالاتر خواهد رفت.

در معرض دید عموم قرار گرفتن یعنی این که کسب و کار شما از گمنامی بیرون آمده و در برابر دید قرار گرفته است . از طرفی سئوکردن متن این امکان را فراهم می آورد تا کاربران صرف و ساده را به مشتریان وفادار تبدیل کند. مشتریانی که شما و وب سایت شما را به دوستان و دیگر افراد پیشنهاد می کنند و باعث گرمی بازار شما می شوند.

برای داشتن متنی که برمبنای سئو ساخته شده است، ارتباط میان کلمات کلیدی و موضوع اصلی بسیار مهم است.

حالا باید ببینیم این سئو شدن متن چقدر می تواند هزینه ها را جابجا کند. معمولا سئو کردن متن یک امر فنی و تخصصی است . زمان خاص خود را می طلبد و از عهده هر کسی ساخته نیست.

لذا بر نحوه قمیت گذاری دخیل است و می تواند فاکتور مهمی در بالا بردن تعرفه و هزینه تولید محتوا داشته باشد. اما به یاد بیاورید که یک متن سئو محور کلید ورود شما به بازارهای داخلی و بین المللی است . از همین رو با طیب خاطر برای محتواهای سئو شده هزینه کنید و بدانید که خیلی زود سرمایه شما با سود فراوانی به نزدتان برخواهد گشت.

تاثیر نوع قالب محتوا در تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی

تاثیر نوع قالب محتوا در تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی

انواع مختلفی وجود دارد تا یک محتوای نوشتاری بوسیله آن تنظیم شود. گاهی اوقات شما مقاله ای می خواهید که مناسب وبلاگ باشد. یا صفحه ای که در آن به معرفی کالا یا مقایسه محصولات با هم می پردازد. همه این ها می تواند یک قیمت داشته باشد. لذا به طور دقیقی نمی توان گفت تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی چگونه است.

اما معمولا بین چهل تا صدوده تومان برای هر کلمه در نظر گرفته می شود. برای اطلاع دقیق می توانید با شماره هایی که در دسترس تان گذاشته ایم، تماس حاصل فرمایید.

تعرفه ترجمه محتوای انگلیسی چگونه است؟

تعرفه ترجمه محتوای انگلیسی چگونه است؟

از آنجا که ترجمه محتوای نوشتاری بوسیله مجرب ترین مترجمان صورت می گیرد، قیمت آن نیز بالطبع بیشتر است . جزییات بیشتر را می توانید از کارشناسان ما جویا شوید. در نظر بگیرید، با ترجمه یک متن به زبان انگلیسی که پرگویش ترین زبان دنیاست، شما با چه تعداد مشتری روبرو خواهید شد. از همین رو، تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی به زبان انگلیسی هر مقدار که تعیین شود، باز برای شما به صرفه است .

آیا برون سپاری ساخت محتوا باعث کاهش تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی می شود؟

آیا برون سپاری ساخت محتوا باعث کاهش تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی می شود؟

برون سپاری یعنی همین کاری که شما برای محتوای تولیدی خود دارید. شما مقالات خود را به ما می سپارید تا توسط یک تیم حرفه ای به نگارش در آید. این مجموعه با تسلط و اشرافی که بر موضوع و تهیه مقالات دارند، بهترین متن را ارایه می نمایند. حالا باید دید این برون سپاری تا چه حد می تواند برای شما به صرفه باشد.

اگر وقت و انرژیی را که برای صرف امور و کارها هزینه می کنید، به عنوان هزینه در نظر بگیریم، حتما برون سپاری هزینه را کاهش می دهد. به بیانی ساده تر، شما با سپردن کار به کاردانش از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کنید. محتوای نوشتاری شما در اسرع وقت تنظیم می شود. با اشتراک گذاری به موقع شما در نگاه بسیاری از مشتریان قرار خواهید گرفت . ترغیب آنها به خرید از وب سایت شما ، برایتان سودآوری خواهد داشت. لذا برون سپاری یکی از راه های مهم در نجات هزینه ها و انرژی است .

تولید محتوا بوسیله تیم حرفه ای؛ هزینه ها را کاهش می دهد!

تولید محتوا بوسیله تیم حرفه ای؛ هزینه ها را کاهش می دهد!

وقتی شما از یک تیم حرفه ای برای تهیه و تنظیم محتوای متنی کمک می گیرید، بسیاری از هزینه ها را کاهش داده اید. سپردن کار به دست افراد نابلد جز اتلاف وقت و دوباره کاری برای شما پیامد مثبتی نخواهند داشت. هرگز به خاطر صرفه جویی در سرمایه محتوایی که قرار است در ارتباط با مشتریان باشد، به افراد غیر متخصص ندهید.

چه بسا متن شما نیاز به ویرایش دوباره پیدا کند و زمان زیادی از شما بگیرد. بنابراین اگر می خواهید، در فعالیت اقتصادی خود، در بین رقبا بدرخشید، از افراد حرفه ای کمک بگیرید. آنها در قبال یکبار هزینه گرفتن، محتوایی تولید کنند که سالها می تواند در وب سایت شما حضور داشته باشد.

ویراستاری و تاثیر آن بر تعرفه محتوای متنی

ویراستاری و تاثیر آن بر تعرفه محتوای متنی

ویراستاری نیز اگر درست و اصولی در خدمت متن باشد، باعث می شود تا مخاطب با رغبت بیشتری مقاله را مطالعه کند. هر مقدار که مخاطب در وب سایت شما حضور داشته باشد و متن شما را تا پایان بخواند، به همان میزان کمک می کند تا وب سایت شما بهتر دیده شود. لذا متن پس از اتمام نگارش حتما به مرحله ویراستاری برسد.

قابل ذکر است، ویراستاری مقالات وب سایت تحت نام ویراستاری سئو شناخته می شود. این موضوع دربردارنده مواردی است که در ذیل می آید:

  • استفاده درست از واژگان کلیدی در عنوان ، متن، موضوع و توضیحات متا،
  • اندازه گیری میزان و چگالی واژگان کلیدی در مقاله،
  • استفاده از واژگان کلیدی یا ال اس آی
  • اهمیت درج عنوان و توضیحات متا و سئو فرندلی ،
  • مرور محتوا از نقطه نظر خوانایی متن، دستوری و املایی،
  • ساختن لینک داخلی و لینک های مرتبط در هر صفحه،
  • ساختن عنوان و پارگراف بندی درست و منطبق با قواعد سئو،
  • گزینش یک تصویر برای مقاله و گذاشتن تگ ای ال تی صحیح برای آن.

چه کسانی تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی را تعیین می کنند؟

این روزها تولید محتوا متنی بازار گرمی دارد. افراد بسیاری در این زمینه فعال هستند و تعرفه های این نوع مقالات را مشخص می کنند. در ادامه به برخی از این فعالان بازار محتوا در ایران اشاره می کنیم:

برندهای شخصی

برندهای شخصی

این افراد در یک حوزه معین، مطالعه و تجربه بسیار بالایی دارند. معمولا اشتهار نیز به این موارد اضافه می شود. توانایی نوشتاری این افراد بسیار معتبر و ارزشمند است. این افراد از آنجایی که قدرت قلم و گیرایی متن های تولیدی شان زبانزد است، به صورت کلمه ای نمی توان بر محتوایی که می نویسند، قیمت گذاری نمود.

دورکارها

دورکارها

دورکارها یا همان فریلنسرها افرادی هستند که در تولید محتوا به عنوان نویسنده و خارج از کادر اداری موسسات تولید محتوا فعالیت می کنند. این نویسندگان دارای مهارت های مناسبی بوده و به خوبی از پس سفارشات مشتری بر می آیند. معمولا این افراد با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، از دستمزد های منصفانه و معقول تری برخوردارند. اگر می خواهید متن سالم و درستی در وب سایت خود بگذارید که هزینه کمتری هم داشته باشد، فریلنسرها گزینه خوبی هستند.

موسسات متمرکز بر کمیت

موسسات متمرکز بر کمیت

بعضی از موسساتی که کارشان تولید محتوا است، راهبرد خود را این گونه تعریف کرده اند؛ قیمت کمتر مساوی است با فروش بالاتر. اصالت و کیفیت تولید محتوا متنی به توانایی نویسنده مرتبط می شود. هزینه تولید محتوای متنی به زبان فارسی در این گونه موسسات در محدوده قیمتی بیست الی پنجاه تومن گنجانده می شود.

موسسات متمرکز بر کیفیت

موسسات متمرکز بر کیفیت

بعضی از شرکت ها نیز راهبرد خود را در پیدا کردن مشتری بیشتر بر این مبنا گذاشته اند؛ کیفیت بهتر مساوی است با برند سازی . معمولا مخاطب و مشتری این گونه موسسات ، افراد و شرکت هایی هتسند که دارای برنامه های بلند مدتی هستند . طبق این برنامه های بلند مدت افراد به موفقیت نایل خواهند آمد. لذا کیفیت کار برایشان از هر چیزی مهم تر است . هزینه ساخت محتوای متنی به زبان فارسی،  در نسبت هر کلمه بین هشتاد تومان تا پانصد تومان برآورد می شود.

یک اشتباه فراگیر برای کم کردن هزینه تولید محتوا

یک اشتباه فراگیر برای کم کردن هزینه تولید محتوا

همانطورکه در ابتدای این نوشتار آمد، یک راه اشتباه برای برآورد هزینه مقایسه قمیت های بازار است. استفاده از موسساتی که به هر دلیلی نرخ های کمی را پیشنهاد می کنند اگر چه جذاب است اما خطراتی نیز دارد. به عنوان مثال ممکن است از کیفیت کار و ارزشمندی محتوا کم شده باشد. به شما پیشنهاد می شود، هرگز کیفیت را فدای کمیت و هزینه های کم بازار نکنید. شما قرار است یکبار و برای همیشه برای یک مقاله هزینه کنید، اما محتوایی که در سایت شما قرار می گیرد، سالها خواهد ماند. این متن پلی است که شما را به سوی مشتری می رساند.

توجه داشته باشید که افت قیمت ممکن است ناشی از کم کاری و سهل انگاری در فرایند نوشتن باشد. چنانچه به اعتبار و ارزشمندی مقاله بی اهمیت باشید، در چهارچوب ساماندهی هدفمند قرار نخواهید گرفت. خیلی زود از گردونه رقابت حذف خواهید شد. شبکه های مجازی و وب سایت های بسیاری هستند که می توانند همین خدمات را به نحو مطلوب تری به مخاطبان خود ارایه دهند. پس چرا کاربر شما وقت خود را برای مطالعه یک متن ناسالم و پر دست انداز هدر بدهد. 

سخن پایانی

سخن پایانی تعرفه و هزینه های تولید محتوا متنی

تولید محتوای متنی ارزشمند به محتوایی اطلاق می شود که بتواند وب سایت شما را در بین رقبایتان بالا ببرد. در نتایج صفحات گوگل و دیگر مرورگرها در صدر جدول باشید. توجه داشته باشید که مقاله شما راهی است که شما را به مخاطب می رساند. این راه باید از هر گونه اشتباه دستوری ، لغوی و خطاهای زبانی مبرا باشد. سئو محور بودن مقاله نیز شما را به بازارهای داخلی و حتی خارجی می برد و در معرض نگاه افراد بسیاری قرار می دهد.

تعرفه و هزینه تولید محتوا متنی اگر چه شما را مجبور به پرداخت هزینه می کند اما نتایج سودمندی برای شما خواهد داشت که در طولانی مدت بر شما ظاهر می شود. از این که تا پایان این مقاله با ما ماندید، سپاس گذاریم.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ها

محتوای زرد چیست؟ چگونه تیتر زرد بنویسیم؟

[…] خدمات ما تولید محتوا متنیهزینه تولید محتوا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *