
در طول سفر وبلاگ نویسی شما همیشه زمانی وجود خواهد داشت که نمی دانید در مورد چه چیزی بنویسید.
چه بلاک نویسنده سر زشت خود را بالا ببرد، چه شما به سادگی از ایده هایتان بی بهره باشید، بیرون آمدن از این بدجنسی ممکن است سخت باشد.
به جای ادامه دادن با همان پست وبلاگ قدیمی، کمی از تفکر خلاق استفاده کنید تا چیزهای معمولی را تغییر دهید.
در اینجا 40 نوع مختلف از محتوایی که می توانید منتشر کنید آورده شده است.
انواع محتوا برای تغییر وبلاگ نویسی شما
فهرست ها
همه عاشق یک لیست هستند. اسکن آنها آسان است، اطلاعات قابل هضم دارند و برای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند.
تقریباً در هر موضوعی می توانید لیست ایجاد کنید. این می تواند کتاب های مورد علاقه شما یا لیستی از وبلاگ نویسان برتر شما باشد که باید دنبال کنید.
در اینجا دو نمونه عالی از لیست ها آورده شده است:
- تبلیغات
نکته حرفه ای: لیست های خود را حول محور اصلی وبلاگ و موضوعات خود بسازید تا با مخاطبان خود مرتبط بمانید. همچنین توصیه می شود در نظر بگیرید که افراد چه نوع لیست هایی را در گوگل جستجو می کنند. برای راهنمایی بیشتر، راهنمای ما برای تحقیق کلمات کلیدی را بررسی کنید.
آموزش های مکتوب و نحوه انجام آن
آموزش ها و راهنماهای راهنما راهی عالی برای جذب مخاطب و آموزش آنها در یک پست وبلاگ واحد است. به علاوه، کار روی آنها نیز آسان است زیرا از قبل با موضوع آشنا هستید.
نکته کلیدی که هنگام نوشتن راهنماهای چگونه باید به خاطر بسپارید این است که همه چیز را به مراحل کوچک عملی تقسیم کنید. این امر باعث می شود خوانندگان به راحتی دستورالعمل های شما را دنبال کنند. گنجاندن اسکرین شات های گام به گام به این امر کمک بیشتری می کند، به ویژه برای یادگیرندگان بصری.
وبلاگ نویسان بازاریابی می توانند آموزش هایی در مورد نحوه استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی بنویسند. وبلاگ نویسان زیبایی می توانند خوانندگان خود را از طریق برنامه های آرایش راهنمایی کنند. همه چیز به مخاطب هدف شما و آنچه می خواهند بخوانند بستگی دارد.
در اینجا یک مثال از YourCreativeAura.com آورده شده است: نحوه نوشتن یک آهنگ: اصول ترانه سرایی، این پست به 5 بخش اصلی ایجاد آهنگ، همراه با تصاویر و مثال هایی تقسیم شده است تا درک آن برای مبتدیان آسان تر شود.
آموزش های ویدئویی
اگر نوشتن راهنماهای کامل در مورد موضوعی برای شما بسیار دلهره آور به نظر می رسد، همیشه می توانید به جای آن یک آموزش ویدیویی ایجاد کنید. ویدئو بسیار محبوب است – گاهی اوقات از کلمه نوشته شده محبوب تر است، بنابراین استفاده از آن در وبلاگ شما بسیار منطقی است.
گزینه های شما برای آموزش های ویدیویی عبارتند از:
از خودتان در حال توضیح دادن چیزها فیلم بگیرید
فیلمبرداری از شما در حال انجام مراحل آموزشی
وقتی مراحل را طی میکنید، فیلمبرداری یک فیلم با صدایی که توضیح میدهد.
هنگامی که آموزش خود را در وبلاگ خود ارسال می کنید، می توانید با آپلود ویدیو، مستقیماً آن را در وب سایت خود میزبانی کنید. یا، می توانید آن را در یک سایت میزبانی ویدیو مانند YouTube یا Vimeo آپلود کنید و آن را در یک پست وبلاگ در سایت خود جاسازی کنید.
چک لیست ها
چک لیست یکی از ساده ترین انواع محتوایی است که می توانید منتشر کنید. همه ما قبلاً یک چک لیست یا فهرست کارها نوشتهایم و کار میکنند زیرا کوتاه هستند، به راحتی قابل هضم هستند و به شما امکان میدهند تا هنگام تکمیل آنها، موارد را خط بزنید.
ترجمه این مطلب به یک پست وبلاگ هم همین است. به سادگی چک لیست خود را با برخی اطلاعات پشتیبانی ارسال کنید.
وبلاگ نویسان باغبانی می توانند چک لیستی برای کاشت در بهار یا آماده کردن باغ شما برای زمستان ارسال کنند. از طرف دیگر، وبلاگ نویسان داخلی می توانند یک چک لیست تمیز کردن فنری ایجاد کنند.
نکته حرفه ای: می توانید چک لیست های خود را به عنوان ارتقای محتوا در آینده به اشتراک بگذارید تا مشترکین بیشتری داشته باشید.
اخبار صنعت
صبح که از خواب بیدار می شوید چه می کنید؟ احتمالاً یک چای یا قهوه می خورید و آخرین اخبار را مرور می کنید. این عادتی است که می توانید در فعالیت های وبلاگ نویسی روزانه خود نیز بگنجانید.
چرا منابع خبری مختلف را برای یافتن جدیدترین اخبار در زمینه وبلاگ نویسی یا صنعت خود جستجو نکنید. برخی از بهترین قطعات را در یک پست وبلاگ قرار دهید و نقد و نظر خود را در کنار آن اضافه کنید.
یک ویژگی معمولی مانند این پتانسیل این را دارد که خوانندگان شما مرتباً برای خواندن آن برگردند. در اینجا یک مثال عالی از این در عمل آورده شده است.
اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها نباید آن تصاویر حرفه ای طولانی باشند که در سراسر Pinterest می بینید. یک اینفوگرافیک می تواند تصویری با هر اندازه یا شکل و در مورد هر نوع اطلاعاتی باشد.
ایجاد اینفوگرافیک برای وبلاگ شما روشی موثر برای ارائه اطلاعات ارزشمند و در عین حال تشویق افراد برای به اشتراک گذاشتن مطالب جذاب بصری است. آنها می توانند نمودار، آمار، دستورالعمل های گام به گام و حتی حقایق سرگرم کننده باشند.
هرچه این اینفوگرافیک ها کیفیت بالاتری داشته باشند بهتر است. ابزارهایی مانند Canva و Venngage ساختن تصاویر خود را با الگوهای از پیش ساخته شده و آیکونهای رایگان خود بسیار آسان میکنند.
رویدادهای جاری
مشابه اخبار صنعت، نوشتن در مورد رویدادهای جاری حتی ساده تر است. مزیت کلیدی نوشتن در مورد آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد این است که مردم در حال جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهایی هستند که اتفاق می افتد، و پست وبلاگ شما را به یک گزینه اصلی برای خواندن تبدیل می کند.
به چیزهایی فکر کنید که مورد علاقه شما هستند و داستان هایی که برجسته هستند. شاید آنها بحث برانگیز یا به خصوص جالب باشند. آن را به روش خود پوشش دهید تا علاقه بیشتری از خوانندگان خود ایجاد کنید. حتی بهتر، موضوعی را پیدا کنید که قبلاً به جایگاه شما پیوند دارد.
مطالعات موردی
مطالعات موردی روشی عالی برای ایجاد اثبات اجتماعی هستند و نوشتن آنها نیز آسان است. مردم داستان های موفقیت را دوست دارند، بنابراین نوشتن یک مطالعه موردی در مورد شخصی که از محصول/خدمات یا توصیه های شما برای موفقیت بزرگ استفاده کرده است، می تواند برای وبلاگ شما معجزه کند.
با مخاطبان خود تماس بگیرید و اگر محصولی را می فروشید، با مشتری خود تماس بگیرید و در مورد نحوه استفاده آنها از محصول شما و اینکه چگونه زندگی یا تجارت آنها را بهبود بخشیده است، گفتگو کنید. سپس آنها را در مطالعه موردی منتشر شده در وبلاگ خود قرار دهید.
در اینجا نمونه ای از مطالعه موردی Thrive Themes است که در آن یک لیست ایمیل کوچک با کمتر از 1000 مشترک به بیش از 100000 دلار فروش تبدیل شد.
داستان های الهام بخش
چرا از همان محتوای قدیمی فاصله نگیرید و چند خبر خوب را به اشتراک بگذارید؟ در مورد نقطه عطف جدیدی بنویسید که وبلاگ شما به آن رسیده است. یا، یک داستان الهام بخش از نحوه شروع کار خود در صنعت خود به اشتراک بگذارید. چه اتفاقی افتاد که شما را به نقطه ای که امروز در آن هستید رساند؟
مردم داستانهای الهامبخش را دوست دارند، زیرا باعث میشود آنها هم بخواهند آن موفقیت را تجربه کنند. به همین دلیل است که داستان های پر از امید و الهام در رسانه های اجتماعی بسیار خوب عمل می کنند.
همه ما برای چیزی بهتر از زندگی خود تلاش می کنیم – داستان موفقیت شما به خوانندگان شما کمک می کند تا همچنان به اهداف خود برسند.
مصاحبه ها
مصاحبه ها همیشه راه خوبی برای جلب علاقه در بین خوانندگان شما هستند. مردم همیشه مشتاق شنیدن حرف های افرادی هستند که به دنبال آنها هستند. سعی کنید مصاحبه ای را با یک شخصیت مهم در زمینه وبلاگ و حوزه مورد علاقه خود منتشر کنید.
در طول مصاحبه، می توانید در مورد رویدادهای مهم در صنعت خود صحبت کنید، مشاوره تخصصی و حتی بینش تجاری دریافت کنید.
نکته کلیدی این است که موضوع مصاحبه خود را در کانون موضوعاتی قرار دهید که مخاطبان به آنها علاقه دارند.
می توانید مصاحبه های خود را به صورت تصویری یا صوتی قرار دهید.
وبلاگ های ویدیویی (وبلاگ ها)
وبلاگهای ویدیویی یا ولوگها، آنها را هر طور که میخواهید بنامید، اما با افزایش محبوبیت وبلاگنویسی در یوتیوب، وبلاگهای ویدیویی چیز جدیدی هستند. به روز رسانی وبلاگ به صورت ویدیویی می تواند مزایای زیادی برای سایت شما داشته باشد.
ویدیوها کوتاهتر هستند
شما به صورت شخصی و بصری با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید
آنها علوفه مشترک محبوبی هستند
بسیاری از شبکه های اجتماعی ویدئو را بر محتوای نوشتاری اولویت می دهند
و حتی بهتر از آن، جاسازی وبلاگ های YouTube خود در وب سایت خود، مکان های بیشتری را برای افراد برای مشاهده محتوای شما فراهم می کند. روند را امتحان کنید تا ببینید برای شما کار می کند یا خیر.
پست های خنده دار
چند روز پیش مقاله ای در مورد 15 دلیل برای ترک وبلاگ نویسی خواندم.
ممکن است فکر کنید که حاوی مزایای دور ماندن از صنعت وبلاگ نویسی است، اما در عوض، 15 دلیل برای ترک وبلاگ نویسی داشت که به صورت نگاتیو نوشته شده بود که تمام کارهای بزرگی را که وبلاگ نویسی می تواند برای زندگی شما انجام دهد برجسته می کرد.
یک پست وبلاگ خنده دار مانند این همیشه نباید با موضوع وبلاگ شما مرتبط باشد – این برای سرگرمی است – راهی برای تشویق خوانندگان شما به فنجان صبحگاهی خود.
پست شما می تواند طعنه یا کنایه خالص باشد. اضافه کردن GIF های سرگرم کننده را برای جلوه بیشتر در نظر بگیرید. ایده این است که همه چیز را با یک چرخش خنده دار در مورد چیزها مخلوط کنید، که می تواند یک ضربه فوری باشد.
بررسی محصول
به عنوان یک نویسنده مستقل، من با نظرات محصول غریبه نیستم – من بیش از آنچه که بتوانم حساب کنم نوشته ام – و می توانم تأیید کنم که آنها واقعاً خوب کار می کنند و به سایر پست های وبلاگ شما اضافه می شوند.
مردم معمولاً قبل از خرید آنلاین به بررسی محصول نگاه می کنند تا مطمئن شوند که معامله خوبی دریافت می کنند و مورد انتظارات را برآورده می کند. بنابراین بررسی محصولی که به حوزه مورد علاقه شما مربوط می شود می تواند برای مخاطبانی که قبلاً به آن علاقه مند بوده اند، به خوبی کار کند.
در اینجا نمونه ای از بررسی تجهیزات موسیقی در Tone Island آورده شده است: Supro 1605RH Reverb Special: A Great Studio Tool.
نکته حرفه ای: مزایا و معایب را به دقت بسنجید و از قول دادن بیش از حد در مورد مزایا خودداری کنید، تا خوانندگان شما بتوانند آگاهانه محصول را انتخاب کنند.
مقایسه پست ها
تا حدودی شبیه به نظرات، پست های مقایسه همه چیز در مورد مقایسه یک چیز با چیز دیگر است. پس از نوشتن یک بررسی، می توانید آن را با یک محصول جایگزین دنبال کنید.
زمانی را صرف مقایسه این دو و یادداشت مزایا و معایب هر دو کنید. سپس، همه آن ها را در یک پست وبلاگ قرار دهید و تفاوت ها و شباهت ها را توضیح دهید.
برخلاف بررسی ها، که در آن باید در مورد جزئیات واقعاً دقیق باشید، مقایسه ها فضایی را برای افکار و نظرات بیشتر فراهم می کند.
در اینجا یک مثال دیگر در Tone Island وجود دارد، جایی که آنها آمپرهای لوله و مدلرهای دیجیتال را مقایسه می کنند.
فایل های MP3 پادکست
صنعت پادکست این روزها در حال رونق است و پادکست های جدیدی در همه جا ظاهر می شوند. و آمارهای زیادی برای حمایت از رشد مداوم در آینده وجود دارد.
پادکست، جایگزینی برای حضور در صفحه، میتواند به نمایشهای آنلاین کامل تبدیل شود که در طول زمان محبوبیت پیدا میکنند.
یکی از سادهترین راهها برای شروع این است که MP3 پادکست خود را آپلود کنید و آن را با رونویسی مکتوب در وبلاگ خود منتشر کنید. با افزایش حضور صوتی شما، می توانید به پلتفرم هایی مانند iTunes و Stitcher برای انتشار پادکست خود نیز منشعب شوید.
اگر از وردپرس استفاده می کنید، توصیه می کنم این افزونه های پادکست را بررسی کنید تا به شما کمک کند.
ارسال متقابل در پلتفرمهای دیگر مکانهای بیشتری را برای مشترکین و تنظیم کردن افراد فراهم میکند.
منابع
گاهی اوقات ما فقط می خواهیم بهترین راه را برای انجام کاری سریع و موثر پیدا کنیم. یک پست منبع فرصتی عالی برای انجام این کار برای خوانندگان شما است.
شما می توانید پست های منابع را در مورد انواع چیزها به شکل زیر جمع آوری کنید:
- کتاب ها
- فیلم های
- مجموعه ابزار
- وب سایت ها
- تأثیرگذاران اجتماعی
و خیلی بیشتر. نکته کلیدی که در اینجا باید به خاطر بسپارید این است که فقط یک دسته از پیوندها را پست نکنید. وقت بگذارید و توضیح دهید که چرا باید این کتاب را بررسی کنید، از آن وب سایت بازدید کنید یا از آن ابزار استفاده کنید. آیا در گذشته از آن استفاده کرده اید؟ تجربه شما چه بود؟ توضیح دهید که چرا آن را توصیه می کنید.
سوالات متداول (سؤالات متداول)
پرسشهای متداول مانند پستهای وبلاگ به خوبی کار میکنند، زیرا محتوا احتمالاً چیزی است که خوانندگان شما قبلاً به دنبال پاسخ آن بودهاند.
میتوانید این نوع پست را بهعنوان فهرستی طولانی از پرسشها و پاسخها ایجاد کنید که میتواند به اشتراکگذاری مطالب خوب کمک کند، اما من توصیه میکنم آن را به یک سری وبلاگ تقسیم کنید. این کار محتوا را در طول زمان پخش می کند و به شما مسافت پیموده شده بیشتری برای محتوا می دهد.
مهمتر از آن، این شکل از محتوا اغلب همیشه سبز است، به این معنی که اطلاعات برای مدت طولانی در آینده برای افراد مرتبط خواهد بود.
مشکلات و راه حل ها
به هر خبری که اخیراً شنیده اید فکر کنید. این احتمال وجود دارد که خبر خوبی نبوده، یا در مورد مشکلی بوده است. این به این دلیل است که درگیری ها بیشتر می فروشند. مردم به سمت مشکلات کشیده می شوند، زیرا حس خاصی از هیجان در آنها وجود دارد.
شما به راحتی می توانید از این مفهوم در یک پست وبلاگ با برجسته کردن مشکلات مربوط به حوزه مورد علاقه خود و همچنین ارائه راه حل برای آنها استفاده کنید.
در اینجا نمونهای از نحوه ترکیب یک مشکل/راهحل در راهنمای بررسی وبلاگ نویسان مهمان در این مقاله آمده است: 2 رویکردی که برای دامپزشکی وبلاگ نویسان مهمان استفاده میکنم (و اتلاف وقت را متوقف کنید).
پشت صحنه
مخاطبان وبلاگ شما علاوه بر هجوم به سایت شما برای مصرف محتوای ارزشمند، می خواهند شما را نیز بشناسند. چه راهی برای انجام این کار بهتر از ارائه یک پست وبلاگ در پشت صحنه.
ایجاد ارتباط شخصی با مخاطبان خود راهی عالی برای درگیر نگه داشتن آنها است. چرا به آنها نشان ندهید که یک روز از زندگی شما در پشت صحنه چگونه است؟
میتوانید یک گالری از عکسها را با تنظیمات دفتر خود و سپس برخی از فرآیندهایی که برای حفظ وبلاگ خود استفاده میکنید، پست کنید. یا حتی بهتر، یک ویدیو از پشت صحنه ایجاد کنید که نحوه کار شما را نشان می دهد.
معرفی بهترین ابزار های رایگان سئو
آزمون ها
همه ما هر از چند گاهی در یک مسابقه آنلاین احمقانه شرکت می کنیم. ارسال یک مسابقه در وبلاگ شما می تواند یک راه واقعا سرگرم کننده برای تعامل با مخاطبان شما باشد. نه تنها یک فعالیت سرگرم کننده و تعاملی برای آنها فراهم می کند، بلکه می تواند به شما کمک کند تا در مورد خوانندگان خود بیشتر بدانید.
اگر وبلاگ وردپرسی دارید، حتی افزونههای آزمونی وجود دارد که میتوانید از آنها برای آسانتر کردن فرآیند ساخت یک آزمون استفاده کنید.
به عنوان مثال، افزونه Thrive Quiz Builder نه تنها به ایجاد یک مسابقه با ظاهر حرفه ای کمک می کند، بلکه گزینه هایی برای تشویق کاربران به اشتراک در لیست ایمیل شما و اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی با دیگران دارد.
مدیریت محتوا
چرا باید هنگام تلاش برای ارائه ایده های جدید پست وبلاگ، سر خود را خارانید، در حالی که در حال حاضر انبوهی از محتوا در آنجا وجود دارد؟ یک حرکت هوشمندانه، به کارگیری هنر زیبای مدیریت محتوا است.
برای مرور رسانههای اجتماعی، وبلاگهای مرتبط و سایر منابع خبری وقت بگذارید. محتوایی را انتخاب کنید که احساس می کنید بیشتر با مخاطبان شما طنین انداز می شود و این را به عنوان مجموعه ای از بحث های اخیر ارائه دهید.
سعی کنید انواع رسانه های مختلف را در پست خود بگنجانید تا چیزها جالب باشد. مجموعه ای از تصاویر، لینک ها، توضیحات، جاسازی های اجتماعی و نقل قول ها به زیبایی کار خواهند کرد.
نظرسنجی و نظرسنجی
آیا تا به حال از ویژگی های نظرسنجی در فیس بوک و توییتر استفاده کرده اید؟ ساده است، اینطور نیست؟ نظرسنجی ها و نظرسنجی ها راه های سریعی برای به دست آوردن نظرات مخاطبان هستند و از پاسخ هایی که دریافت می کنید می توانید در پست های وبلاگ آینده به خوبی استفاده کنید.
ایجاد یک نظرسنجی یا نظرسنجی در وبلاگ شما با ابزارهایی مانند Typeform.com در دسترس آسان است و بسیاری از آنها شامل ویژگی هایی برای جاسازی نظرسنجی شما در پست های وبلاگ شما هستند.
ارائه و نمایش اسلاید
درست مانند اینفوگرافیک ها، ارائه ها و نمایش های اسلاید روشی موثر برای به اشتراک گذاشتن بینش و اطلاعات در قالب بصری هستند. ایجاد نمایش اسلاید با نرم افزارهایی مانند پاورپوینت برای ویندوز و آفیس بهره وری برای مک آسان است.
و اگر به دنبال یک ابزار آنلاین هستید، Adobe Express و Canva مکانهای عالی برای قرار دادن ارائههای خود به صورت رایگان هستند.
برای الهام گرفتن، SlideShare را بررسی کنید. اما به یاد داشته باشید، شما باید محتوای خود را با کیفیت بالا و آموزنده نگه دارید تا بهترین ارزش را به خوانندگان خود ارائه دهید.
مسابقات و هدایا
یک مسابقه یا جایزه ممکن است کار سختی برای یک وبلاگ یا تجارت کوچک به نظر برسد. اما حقیقت این است که واقعاً می تواند سایت شما را از نظر تعامل و مشترکان تقویت کند.
به این فکر کنید که هدف شما از اجرای یک مسابقه چیست:
آیا مشترکین بیشتری می خواهید؟ مسابقه ای بسازید که افراد باید در لیست شما شرکت کنند.
آیا برای جذب خوانندگان بیشتر است؟ خوانندگان را وادار کنید به یک سوال در مورد یک پست وبلاگ پاسخ دهند.
آیا می خواهید حضور اجتماعی خود را تقویت کنید؟ از مخاطبان خود بخواهید مسابقه را به اشتراک بگذارند و ریتوییت کنند.
هنگامی که هدف خود را در ذهن دارید، می توانید هدایای خود را حول این موضوع بسازید. جایزه ای را ارائه دهید که مخاطبان شما از آن استقبال کنند و به اجرای مسابقه بپردازند. به یاد داشته باشید، موثرترین هدایا هزینه زیادی برای اجرا ندارند.
با این حال، به ابزاری برای کمک به مدیریت هدایای خود نیاز دارید. حتماً این مقاله را در مورد مسابقه رسانههای اجتماعی و ابزارهای هدایایی در Startup Bonsai بررسی کنید.
خلاصه رویدادها
بسیاری از وبلاگ نویسان به رویدادها و کنفرانس ها می روند تا دانش خود را بهبود بخشند و در مورد زمینه مورد علاقه خود اطلاعاتی کسب کنند. چرا این دانش را با مخاطبان خود به اشتراک نمی گذارید؟
مطمئناً میتوانید همه چیز را به صورت زنده توییت کنید، اما با جمعآوری اطلاعات در یک پست وبلاگ، طول عمر بیشتری خواهید داشت. یافته های خود را خلاصه کنید و نظر خود را اضافه کنید. حتی میتوانید عکسها و فیلمهایی را که گرفتید اضافه کنید.
راهنمای مبتدی
یک پست اساسی که هر وبلاگ می تواند با داشتن در آرشیو خود انجام دهد، یک راهنمای مبتدی است. صرف نظر از جایگاه شما، هر کس در مقطعی از زندگی خود مبتدی است، بنابراین تدوین راهنمای مبتدیان برای چیزی در حوزه مورد علاقه شما کاملاً منطقی است.
در مورد راهنمای مبتدی برای ویرایش ویدیو یا پادکست چطور؟ حتی میتوانید با راهنمای مبتدی برای ماهیگیری یا بادبادکبازی بیشتر آشنا شوید. امکانات بی پایان هستند.
با فکر کردن به آنچه مخاطبان شما دوست دارند یاد بگیرند شروع کنید. اگر درک خوبی از جایگاه خود دارید، احتمالاً از قبل ایده هایی دارید.
و اگر گیر کردید، میتوانید به مشترکان خود ایمیل بزنید و از آنها بپرسید که چه چیزی میخواهند یاد بگیرند.
پست های مهمان
اگر یک یا دو هفته از وبلاگ خود فاصله بگیرید تا یک استراحت خوب کسب کنید، چه کار می کنید؟ چگونه میخواهید ایدههای وبلاگ را برای پر کردن این شکاف و برنامهریزی زودتر از موعد ارائه دهید؟
وارد وبلاگ نویسان مهمان شوید. با سایر وبلاگ نویسان و افراد مورد علاقه در جایگاه خود تماس بگیرید و از آنها دعوت کنید تا زمانی که شما دور هستید در سایت شما پست بگذارند.
پستها را مرتبط با وبلاگ خود نگه دارید و همه آنها را زودتر از موعد سازماندهی کنید و سایت شما محتوای جدید جالبی خواهد داشت، در حالی که در جایی در ساحل مارتینی مینوشید.
جمع بندی های تخصصی
جمع بندی های تخصصی یک راه عالی برای تزریق شخصیت و دانش بیشتر به پست های وبلاگ شما است. با متخصصان وبلاگ خود تماس بگیرید و سؤالی را بپرسید که مخاطبان شما از دریافت پاسخ آن ناامید هستند.
پاسخهای خود را در یک پست وبلاگ با نظرات هر یک از کارشناسان جمعآوری کنید و محتوایی همیشه سبز خواهید داشت که بهشدت قابل اشتراکگذاری است.
حتماً به همه اطلاع دهید که چه زمانی پخش می شود و اشتراک گذاری مقاله را برای آنها آسان کنید. فقط آنها را مجبور نکنید تا آن را به اشتراک بگذارند – این باید انتخاب خودشان باشد.
ما این نوع پستها را بارها در گذشته منتشر کردهایم. یک نمونه این پست در مورد نحوه متمایز شدن آنلاین است. هزاران بازدید کننده و اشتراک اجتماعی دریافت کرد. و در آن زمان، یکی از مرتبط ترین پست های وبلاگ ما بود.
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام امتحان این نوع پست ها در نظر بگیرید:
- تحقیقات خود را از قبل انجام دهید – به افراد مناسب برای مشارکت نیاز دارید. همانطور که در، کارشناسان واقعی!
- یک سوال خاص بپرسید – چیزی مبهم مانند “بهترین نکات بازاریابی محتوای خود را به اشتراک بگذارید” بسیار باز است. اما “چه 3 موردی که بنیانگذاران استارت آپ باید در مورد بازاریابی محتوا بدانند؟” خیلی بهتر است
- سؤال خود را کاملاً واضح بیان کنید – آیا دو راه برای تفسیر سؤال شما وجود دارد؟ مشخص کنید کدام یک!
- انعطاف پذیر باشید اما از قبل یک ضرب الاجل تعیین کنید – افرادی که با آنها تماس می گیرید باید بتوانند اولویت بندی کنند و ضرب الاجل به آنها کمک می کند تا این کار را انجام دهند.
- انتظارات خود را مشخص کنید – چقدر در پاسخ های افراد به دنبال جزئیات هستید؟ یا هر چیز دیگری که مردم باید بدانند؟ در مورد انتظارات پیشاپیش رفتار کنید تا کسی وقت خود را تلف نکند.
آمار ماهانه و به روز رسانی پیشرفت
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که به خوانندگان خود اجازه دهید معیارهای وبلاگ خود را بررسی کنند؟ من در مورد ارقامی مانند درآمد، بینش مخاطبان و رشد مشترک صحبت می کنم.
این نوع شفافسازی در وبلاگهایی که درآمد بالایی دارند و مخاطبان زیادی دارند رایج است، اما وبلاگهای کوچکتر نیز میتوانند از این روش برای پر کردن شکاف در تقویم محتوای شما استفاده کنند.
شما حتی نیازی به پرداختن به درآمد ندارید – می توانید به سادگی روی اهداف خود، آنچه به دست آورده اید، آنچه که نرسیده اید و غیره تمرکز کنید.
پیش نمایش پست ها
به این فکر کنید که به مخاطبان خود نگاهی اجمالی به آینده بدهید. چه برنامهای برای وبلاگ خود در ادامه مطلب دارید؟ نظر شما در مورد جهت محتوای شما چیست؟
یک پست پیش نمایش مانند این می تواند معجزه کند تا به شما خوانندگان کمک کند تا احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با شما داشته باشند. این به این دلیل است که شما با این اطلاعات به آنها اعتماد دارید. اگر به وعدههای خود عمل نکنید، میتوانند از شما سؤال کنند و شما را مسئول بخواهند.
نامه های باز
شرط می بندم زمانی بوده است که شما قاطعانه با یک سازمان یا یک شخص مخالف بوده اید. شاید سیاستهای آنها باعث میشود که شما رنگ قرمز ببینید، یا نگرشهایشان شما را به سمت اشتباه میاندازد.
نامه سرگشاده راه خوبی برای بیان ناامیدی ها و انتقادات شماست.
سعی کنید از زبانی استفاده نکنید که بیش از حد تقابلآمیز است یا رفتار منفی یا خشونت را نشان میدهد، بلکه نگرانیهای خود را روی میز بگذارید تا دیگران ببینند. ممکن است ارزش داشته باشد که چند نفر قبل از انتشار پست را بخوانند تا مطمئن شوند که خیلی بحث برانگیز نیستید.
گالری ها و آلبوم های عکس
“یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد” ممکن است یک ضرب المثل بیش از حد استفاده شده باشد، اما هنوز هم در بسیاری از موقعیت ها صادق است.
وقتی برای نوشتن گیر کردهاید، یک پست وبلاگ حاوی تصاویر با زیرنویسها میتواند پیام شما را به اندازه نوشتن افکارتان به طور مؤثر منتقل کند.
به عنوان مثال GIF و میم را در نظر بگیرید. اغلب آنها نیازی به توضیح ندارند. از این در وبلاگ خود استفاده کنید تا کمی فضای تنفس به خود بدهید.
دستور پخت
دستور غذاها همیشه نباید در مورد پختن غذاهای خوشمزه باشد. وقتی به دنبال الهام گرفتن هستید، چرا دستور العملی برای زندگی تهیه نکنید تا در وبلاگ خود منتشر کنید.
در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:
- دستور العمل برای یک پست وبلاگ عالی
- دستور العمل برای تصویر کامل
- دستور العمل های تئوری رنگ
شما می توانید هر چیزی را به یک دستور غذا تبدیل کنید. با فهرست کردن مواد اولیه شروع کنید. برای یک پست وبلاگ عالی، مواد تشکیل دهنده ممکن است:
- یک تیتر فوق العاده
- عناوین فرعی جذاب
- ایده محتوا
- تصاویر
- پیوندها
و سپس روش را به خوانندگان خود بدهید. به آنها بگویید چگونه همه اینها را برای یک نتیجه عالی کنار هم بگذارند.
رنت
گاهی اوقات شما فقط باید مقداری بخار را خارج کنید. پس برو جلو و بیداد کن. این وبلاگ شماست – می توانید با آن کاری را که می خواهید انجام دهید. اگر واقعاً میخواهید این کار را با حروف تمام بیان کنید و ناامیدی را از سیستم خود خارج کنید.
فقط به یاد داشته باشید که آنچه در اینترنت منتشر می کنید، در اینترنت می ماند تا همه ببینند. شانس خوبی وجود دارد که بتوانید جنگ ترول ها را با فحاشی خود شروع کنید. بنابراین قبل از زدن دکمه انتشار، مطمئن شوید که شخص دیگری آن را خوانده است.
یک پست واژه نامه
آیا از کلمات و اصطلاحات پیچیده زیادی در سراسر وبلاگ خود استفاده می کنید؟ آنها ممکن است برای نوع محتوایی که ایجاد می کنید ضروری باشند، اما آیا همه معنی آنها را می دانند؟
به این فکر کنید که این برای خواننده جدیدی که آنها را درک نمی کند چقدر می تواند بیگانه باشد.
یک پست واژه نامه راهی برای مبارزه با این موضوع است. عباراتی را که احساس می کنید مخاطبان با آنها مشکل دارند را جمع آوری کنید – آنها را در فرآیند انتخاب قرار دهید و از آنها در یک نظرسنجی یا پرسشنامه بپرسید. سپس آنها را به عنوان یک واژه نامه برای ابهام زدایی از چیزها منتشر کنید.
این نوع پست می تواند به عنوان یک مقاله اساسی باشد که می توانید مرتباً به آن مراجعه کنید.
همچنین می توانید یک واژه نامه را به محتوای سنگ بنای وبلاگ خود تبدیل کنید. این معمولاً یک محتوای با ارزش بالاتر است که پتانسیل بالاتری برای کسب بک لینک، اشتراک گذاری و ترافیک دارد.
آرزوهای وبلاگ
آینده چگونه به نظر می رسد؟ آیا قصد دارید وبلاگ خود را گسترش دهید یا وارد بازار جدیدی شوید؟
این آرزوها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید – به آنها بگویید که دوست دارید چند سال دیگر با وبلاگ خود کجا باشید.
شاید یک هدف مشترک یا آستانه درآمدی وجود داشته باشد که بخواهید به آن برسید. گنجاندن خوانندگان شما حس اعتماد و جامعه بیشتری را تقویت می کند. آنها در برنامه ها و آرزوهای شما هستند.
میم ها و گیفها
میمها و گیفها روشی عالی برای جلب مشارکت مردم و اشتراکگذاری محتوای شما هستند. همه ما یک میم خوب را دوست داریم و با دسترسی به هزاران مورد از آنها به صورت آنلاین، می توانید یک پست کامل آنها را اختصاص دهید.
میم ها و GIF های مورد علاقه خود را که مربوط به جایگاه شما هستند جمع آوری کنید و آنها را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید با استفاده از یک میم مولد خود را بسازید. شما هرگز نمی دانید – ممکن است یک ضربه فوری باشد.
آگاهی خیریه
در مورد انجام کاری برای یک هدف خوب از طریق وبلاگ خود فکر کنید. انبوهی از مؤسسات خیریه ارزشمند وجود دارد که می توانید با افزایش آگاهی از آنها با یک پست وبلاگ به آنها کمک کنید.
شاید یکی از نزدیکان شما توسط یک موسسه خیریه حمایت می شود. با افزایش آگاهی از آن با فالوورهای خود به آنها احترام بگذارید. حتی ممکن است مؤسسات خیریه ای وجود داشته باشند که نزدیک به جایگاه شما هستند که می توانید از این طریق از آنها حمایت کنید.
به عنوان مثال، وبلاگ نویسان فناوری می توانند در مورد خیریه یک لپ تاپ برای هر کودک یا Computer Aid International بنویسند.
بازیافت محتوای قدیمی
اگر مدتی است که وبلاگ نویسی کرده اید، به احتمال زیاد آرشیو بزرگی از محتوا در اختیار دارید. به جای اینکه اجازه دهید آنها در آنجا بنشینند و کارهای کمی انجام دهند، به این فکر کنید که چگونه میتوانید آنها را در محتوای جدید بازیافت کنید و اکنون منتشر کنید.
می توانید یک پست لیست را به یک اینفوگرافیک، یک پادکست را به یک پست نوشتاری و یک سری وبلاگ را به یک سری خبرنامه تبدیل کنید. برای ایده های بیشتر در مورد نحوه استفاده مجدد از محتوای قدیمی، به این مقاله نگاهی بیندازید.
منابع الهام
چه چیزی در آن روزهایی که احساس بهرهوری میکنید به شما الهام میدهد؟ چه چیزی به عنوان موز شما عمل می کند؟ معمولا ایده های خود را از کجا می آورید؟
شاید پیادهروی منظمی داشته باشید یا وبلاگی که اغلب میخوانید. منبع شما میتواند چیزهای خندهداری باشد که فرزندانتان میگویند یا فکر کردن از پدربزرگ و مادربزرگتان. هر چه که هستند، آنها را در یک پست کنار هم قرار دهید و به خوانندگان خود اجازه دهید رازهای الهام شما را در جریان بگذارند.
شما حتی می توانید با درخواست از خوانندگان خود برای اظهار نظر با منابع الهام بخش خود، جلوتر بروید. چه کسی می داند، شاید یکی از آنها می تواند راه بعدی شما برای الهام گرفتن باشد.
افکار نهایی
هر وبلاگ نویسی گاهی اوقات خود را با کمبود ایده می بیند. وقتی می خواهید ثابت بمانید، ندانستن درباره چه چیزی بنویسید، ناامید کننده است.
حقیقت این است که الهام بخش ایجاد پست های وبلاگ جدید در اطراف شما وجود دارد. از جمع بندی نظرات متخصص تا آگاهی خیریه – همیشه راهی برای سفارش تولید محتوا متنی اصولی جدید مرتبط با وبلاگ شما وجود دارد.
از برخی از ایده های بالا استفاده کنید و ممکن است متوجه شوید که ایده های بیشتری نسبت به آنچه می دانید دارید! و حتما راهنمای ما برای نوشتن پست های وبلاگی که تبدیل می شوند را بررسی کنید.
- طراحی سایت نوبت دهی آنلاین
- طراحی سایت عمده فروشی
- طراحی سایت سفارش آنلاین غذا
- طراحی سایت در همدان
- طراحی سایت در کرمانشاه
- طراحی سایت در سمنان | سئو سایت در سمنان
- طراحی سایت در زنجان | سئو سایت در زنجان
- طراحی سایت در بوشهر | سئو سایت در بوشهر
- طراحی سایت برای مدرسه
- شرکت طراحی سایت
- روز جهانی طراح سایت چه زمانی است؟ تقویم شمسی و میلادی
- راه اندازی کسب و کار با ده میلیون تومان