سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه [ یونیک و سئو شده ]

?>
سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه

فرانسه به عنون دومین زبان پرکاربرد، محبوب و علمی جهان، اهمیت ویژه ای در سفارش تولید محتوا دارد. این مقاله در نظر دارد تا با شما درباره سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه و با شما سخن بگوید. این که چرا باید زبان وب سایت و شبکه های اجتماعی مان را به فرانسه انتخاب کنیم، موضوع مورد بحث ماست. اگر با خواندن همین چند خط به این موضوع علاقمند شده اید.

در صورتی که به زبان فارسی سفارش تولید محتوا دارید میتوانید از صفحه خدمات سفارش تولید محتوا متنی ما اقدام به ثبت سفارش نمایید. برای ثبت سفارش تولید محتوا زبان فرانسوی از فرم بالا استفاده کنید. همچنین میتوانید با شماره تماس 09145344431 نیز استفاده کنید.

اهمیت سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه

اجازه بدهید قبل از این که وارد بحث تولید محتوا برای سایت ها و رسانه های اجتماعی بشویم کمی درباره زبان فرانسه با شما حرف بزنیم. این که چرا مهم است و چه جایگاهی در بین زبان های دیگر دارد.

زبان فرانسه، بین قرن هفدهم تا اواسط قرن بیستم یعنی تا انتهای جنگ بین الملل دوم ، زبان اول دنیا بود. تجار ، بازرگانان، سیاسیون، حقوقدان ها و ادبا و …. در همه جای دنیا مایل بودند به زبان فرانسه ارتباط برقرار کنند. چرا که این زبان یکی از قدرتمندترین، شفاف ترین و بی نقص ترین زبانهایی است که می توان به کار برد.

آمار نشان می دهد، بیش از دویست و بیست میلیون نفر در سراسر کره زمین به این زبان حرف می کنند. بیست و نه کشور در دنیا زبان اول و مادری شان فرانسه است . گستره زبان فرانسه به این جا نیز ختم نمی شود، چون بسیاری از افراد علاقمند به یادگیری زبان فرانسه به عنوان زبان دوم هستند.

از طرفی دیگر، فرانسه شبکه موسسه آموزشی قدرتمندی دارد که بیش از هفتصد و پنجاه هزار نفر زبان آموز را به زبان فرانسه آموزش می دهد. گفتنی است، این زبان جزو زبان های رسمی پذیرفته شده در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی و صلیب سرخ است.

فرانسوی زبان هنرمندان

همچنین این زبان بین هنرمندان تئاتر، نقاشی، مجسه سازی و .. ، معماری ، آشپزی، مد و …رایج است . شایان ذکر است، وقتی زبان آموزی بتواند به زبان فرانسه تجهیز شود، یادگیری دیگر زبانها برایش امری آسان خواهد بود. با زبان فرانسه می توان به راحتی اسپانیولی، ایتالیایی، پرتغالی و رمانیایی را آموخت.

در عرصه اینترنت نیز زبان فرانسه از پرچمداران است . این زبان بعد از انگلیسی و آلمانی سومین زبان حوزه اینترنت به شمار می رود. آشنایی با زبان فرانسه شما را قادر می سازد با بخش عظیمی از جمعیت کره زمین و  هنرمندان و سیاست مداران و حقوق دانها ارتباط دهد. ارتباط هم یعنی دنیای زنده ها و خارج شدن از صف مرده ها .

از همین روست که در کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی دیجیتالی، سفارش تولید محتوا فرانسوی تا این حد جایگاه دارد.

سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه و اهمیت محتوای متنی

امروزه با ظهور اینترنت، شکل فعالیت های اقتصادی و تجارت و بارزگانی تغییر کرده است. دیجیتال مارکتینگ این امکان را فراهم می آورد که یک کاسب کار محلی بتواند محصول خود را عرضه دارد. آن هم نه تنها در شهر و دیار خویش بلکه به بازارهای جهانی بیندیشد . محصول خود را از همان روستای کوچکی که در آن زندگی می کند، به مخاطب خود که در آن سوی کره زمین است، نشان دهد. با او وارد ارتباط شده و به خرید و فروش مبادرت ورزد.

همه این فعالیت ها، را فشردن فقط چند دکمه امکان پذیر است اما پیش شرط آن دانستن راه های ارتباطی است . یکی از این مسیرها، تولید محتوای متنی به زبان فرانسه است.

حالا که به اهمیت زبان فرانسه آشنا شدید، اجازه بدهید درباره سفارش تولید محتوا فرانسوی نیز با شما سخن بگوییم.

برگردیم به مثالی که در چند سطر بالاتر برایتان ذکر کردیم. تصور کنید ، زارع ایرانی ما بعد از فراوری محصولاتش می خواهد آن را بفروشد. بازارهای داخلی او را قانع نمی کند. شاید به دنبال درآمد ارزی است . اولین کاری که باید انجام بدهد، طراحی وب سایت یا شبکه های مجازی است . زارع داستان ما اول باید تعیین کند با چه بستری باید وارد بازارهای بین المللی شود. اینستاگرام، وب سایت یا … . سپس نوبت به زبان می رسد.

حالا نوبت آن است که محتوای سایت یا اینستاگرام و … آماده شود.

همانطور که می دانید، قالب ها و فرم های متنوعی برای ارایه محتوا وجود دارد که محتوای نوشتاری یکی از آنهاست.

زارع ایرانی که حالا می خواهد خودش محصولاتش را در ویترین جهانی بچیند، باید در پی نوشتن یک محتوای درست ، قابل فهم و جذاب باشد. اما آیا این برای موفقیت کافی است؟

چرا تولید محتوای متنی مهم است؟

همانطور که می دانید، تولید محتوای متنی باید به گونه ای باشد، که وب سایت در موتورهای جستجو یافت شد. عنوان، کلمه کلیدی و دیگر قواعد بکار رفته در نوشتار به گونه ای باشد که با اولین جستجو ما را به بهترین نتایج برساند.

وقتی کاربر به جستجوی مطلبی می پردازد، بهترین مطالبی که با قواعد و استانداردهای سئو هماهنگ باشد ، به کاربر نشان داده خواهد شد. لذا زراع داستان ما باید متنی بنویسید که خیلی زود نتیجه اش در گوگل و دیگر مرورگرها یافت شود. مطلبی که در وب سایت بارگذاری می شود، چنانچه سئومحور باشند، به عنوان متنی دسته اول و اصولی از اعماق مطالب بارگذاری شده بالا می آید و پیش چشم مخاطب قرار می گیرد.

از همین رو، مترجم یا مولفی که قرار است برای زارع ما مطلب بنویسد، نباید فقط زبان فرانسه بلد باشد. ترجمه یک روی سکه است . در سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه بسیار مهم است که شما متنی را که آماده می کنید، از قوانین و قواعد خاص سئو تبعیت کند. تنها در چنین شرایطی است که مقاله شما در ویترین های جهانی قابل دیدن خواهد بود.

از طرفی دیگر، احاطه و تسلط مترجم یا مولف به فرهنگ مخاطب بازار بسیار اهمیت دارد. در سفارش تولید محتوا فرانسوی، محتوای متنی باید اشاراتی به فرهنگ، هنر، تاریخ و .. که مورد علاقه عموم فرانسوی هاست ، داشته باشد.

شما قرار است با جمعیت بسیاری از فرانسوی ها در ارتباط باشید. گام مهمی است که بتوانید حس رضایت و صمیمیت بین خودتان ایجاد کنید.

ترافیک بیشتر با سفارش تولید محتوا فرانسوی

یکی از راه های درست و معقولی که می توان در وب سایت ها شاهد تعداد بازدیدکننده بود، تولید محتوا به فرانسه است. محتوایی که تولید می کنید در هر قالبی که باشد، باید بتواند به خوبی نیازها و سوالات کاربران را پاسخ بدهد. محتوای متنی نوشته شده از هر حیث سالم ، شفاف و حس برانگیز باشد. متن را طوری بنویسید که تاثیرگذار و جذاب باشد و گرنه خیلی زود مخاطب فرانسوی زبان شما سایت شما را ترک می کند. کسانی که سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه را انجام می دهند، خود را ملزم به رعایت این نکات می دانند:

هدفمندی و آینده نگری: این موضوع می تواند نرخ تبدیل ارزنده ای در تبدیل کاربر به مشتریان وفادرا باشد،

نتایج عالی و زودبازده :

در بازاریابی دیجیتالی ، راهبردهایی وجود دارد که بوسیله آن می توان به نتایج عالی دست یافت. این استراتژی ها همیشه مدنظر کارشناسان تولید محتوا قرار می گیرد،

متون سئو محور :

تبعیت از قواعد سئو که به مقالات نوشتاری شما جایگاه می دهد.

تضمین کیفیت:

مقالات خوب و اصولی به خوبی در نتایج گوگل خود را نشان داده و تعداد بازدیدکننده از سایت را افزایش می دهد. کسانی که در تولید محتوا به زبان فرانسه فعالیت می کنند، کیفیتی ارایه می دهند که قابل تضمین است.

مزایای ساخت محتوای متنی سئو محور

ساخت محتوا برای سایت و وبلاگ ها از جمله عوامل موثر در بهینه ساختن سئو سایت می باشد. این موضوع اگر به درستی انجام شود، هزاران نفر از کاربران را به وب سایت شما می کشاند.. آن هم فقط سفارش تولید محتوا فرانسوی !

تولید محتوا چه به صورت نوشتاری باشد و چه تصویری و ویدیویی خواهد توانست حس اعتماد را در بین کاربران فرانسوی زبان شما برانگیزاند.. اگر محتوایی که می سازید مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بتوانید به بهترین شکل با آنها در ارتباط باشید، حتما در برند سازی شما اثراث مثبتی مشاهده  خواهید کرد.

ساخت محتوا به زبان فرانسه می بایست جذاب و تاثیرگذار باشد و در ذهن مخاطب مدت ها بماند. به عنوان مثال اگر در رابطه با گیاهان دارویی فعالیت می کنید، باید استراتژی های کار خود را شناسایی کنید. مزایا و معایب استفاده از داروهای گیاهی را به خوانندگان وب سایت تان متذکر شوید.

 از فناوری ها و استقبال علوم پزشکی در رابطه با گیاهان دارویی بنویسید. به درمان ها و راه حل های گیاهی که به نتیجه رسیده اند، گریزی بزیند. سعی کنید با روش ها و تمهیداتی که به کار می گیرید، مخاطب را تشویق کنید که داروهای گیاهی ایران نسخه ای شفابخش است. نسخه ای که از دل اساطیر و فرهنگ شش هزارساله تمدن مکتوب ما برآمده است. شاید در آن سوی کره زمین ، نسخه های گیاهی برآمده از شرق که در حاله ای از تقدس و خیال پیچیده شده اند، طرفدارانی داشته باشد.

تعداد کلمات محتوای نوشتار در محتوا فرانسوی

مهمترین پارامتری که در ساخت محتوای وب سایت باید لحاظ شود، تعداد کلماتی که باید در محتوای نوشتاری گنجانده شود. طول محتوای نوشتاری در وب سایت ها بسیار مهم است. کمترین تعداد کلمه ای که برای محتوای متنی در نظر گرفته شده اند، پانصد واژه می باشد. محدودیتی برای بیشترین تعداد واژگان به کار رفته در متن، لحاظ نشده است. برعکس هر چه محتوای متنی کامل تر و پر و پیمان تر باشد، یک مزیت به شمار می رود. به بیانی دیگر مرورگرها به محتواهایی با تعداد کلمات بالا بسیار علاقمند است و آن را امتیاز به شمار می آورد. در واقع شما وقتی یک مقاله ای کامل و پر کلمه و منطبق با استانداردهای سئو می نویسید، مرورگرها از آن به عنوان یک مرجع و ماخذ یاد می کنند.

آمار و آزمایش های انجام گرفته نشان می دهد، محتوا و مقالاتی که طول محتوایی آنها بیش از دوهزار  پانصد کلمه باشد، بهتر در گوگل جایگاه می یابد. در حقیقت موتور جستجوگر مقاله را بالا می کشد و در ویترین نخست مطالب بارگذاری شده قرار می دهد.

از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم ، محتوایی که تولید می کنید، از نظر تعداد واژگان بیش از دو هزار و پانصد کلمه و حتی سه هزار کلمه ای باشد تا در صفحات نخست گوگل جای بگیرد.

تولید محتوا سایت فرانسوی باید اختصاصی باشد

ساخت محتوا باید ویژه و خاص باشد. موتورهای مرورگری مانند کروم و … محتوایی دسته اول را سفارش و تاکید می کنند. گوگل و کروم و … به مقالات ویژه بسیار اهمیت می دهد. از طرفی، با مقالاتی که از روی دست دیگر سایت ها کپی پیس می کنند، برخورد می کند. هر گونه تقلب در این زمینه مشمول جریمه است . مرورگرها حتی اگر یک پاراگراف و حتی کمتر از آن را کپی تشخیص بدهند، اخطار صادر می کنند. بدین ترتیب بسیاری از وب سایت ها بوده اند که با این روش های غیرمنطقی و غیر اصولی خود را از فهرست گوگل حذف کرده اند.

تنها راه چاره ای که برای این موضوع در نظر گرفته می شود، لینک دادن به صفحه ای است که به آن نظر داریم. با ساخت مقاله ای ویژه و دسته اول برای وب سایت خود، یک محتوایی یونیک بسازید. محتوایی که ضمن تاییدگرفتن از گوگل، برای خواننده نیز جذاب و تاثیرگذار باشد. یادتان باشد که شما در وهله اول برای خوانندگان فرانسوی زبانتان می نویسید نه عمدتا برای گوگل. بنابراین، در نوشته هایتان به گونه ای بنویسید که کاربران فرانسوی زبان شما به خواندن مقالات علاقه نشان بدهند . این متن به گونه ای باید ترجمه یا تالیف شده باشد که هرگز گمان نرود که یک نویسنده غیر فرانسوی زبان آن را نگاشته است.

یادتان باشد که تقریبا چهار درصد کل فضای وب بوسیله کاربران فرانسوی زبان احاطه شده است. شما قرار است با این جمعیت در تعامل باشید. با آنها گفتگو کنید و از بین آن همه رقیب و کاسب کاری که بلند گو به دست گرفته اند، خود را به نمایانید. پس در کنار محتوای نوشتاری که از ارکان وب سایت شماست ، از تصاویر نیز کمک بگیرید. در ادامه به لزوم استفاده از عکس با شما گفتگو خواهیم کرد.

سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه و لزوم استفاده از تصاویر

متن هر چقدر که با ضوابط و قواعد نگارشی همراه باشد و سئومحور بودن آن محرز باشد، باز این عکس است که مخاطب را در نگاه اول میخکوب خود می کند. عکس های گرفته شده از محصولات اگر دقیق، شفاف و هنرمندانه باشند، به ساده ترین شکل کار شما را راحت می کند. با یک نگاه گذرا، مشتری به کیفیت و اصالت کالای شما پی خواهد برد. این که چه اندازه دارد، چه شکلی است و از چه جنسی ساخته شده است. بنابراین، عکس هایی که در صفحات مجازی تان بارگذاری می کنید، باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. گویا ، واضح و با کیفیت باشند. دریگ نگاه هر آنچه که در متن آمده است در تصویر دیده شود.

برای عکاسی نیازی نیست حتما خودتان شاتر را بفشارید. هر عکسی ، تصویر باکیفیت و ارزشمندی نیست. لذا پیشنهاد ما این است که حتما به سراغ هنرمندان این عرصه بروید و از آنها کمک بخواهید.

یادتان باشد ، شما با کسانی قرار است مراوده داشته باشید، که در هنرهای تجسمی و بصری سری در سرها دارند. لذا حیثیت کاری خود را به مخاطره نیندازید. با کمک گرفتن از یک عکاس حرفه ای ، حرفه و کسب و کار آنلاین خود را اعتبار بیشتری بدهید.

اهمیت ساخت ویدیو در سفارش تولدی محتوا به فرانسه

گاهی در کنار متن و عکس لازم است که شما ویدیویی درباره محصولات خود داشته باشید. همیشه کیفیت برخی از محصولات و نحوه معرفی آنها بوسیله فیلم بهتر به مخاطب نشان داده می شود. گذشته از این فیلم یک راه ارتباطی بسیار تاثیرگذار است که می تواند شما را با مخاطب خود پیوند بزند. تنها مراقب باشید، کسی که در فیلم به فرانسه صحبت می کند، باید تسلط کامل به لهجه داشته باشد.

گفتنی است، در کنار این قالب ها شما می توانید از پادکست هم استفاده کنید. گاهی اوقات خواندن یا دیدن محتوای بارگذاری شده برای کاربر امکان پذیر نباشد. شما می توانید کسب و کار و محصولات خود را طی پادکست به کاربران معرفی نمایید. آنها در هر حالتی خواهند توانست به موضوعات شما گوش بدهند.

چگونگی سفارش تولید محتوا فرانسوی در سایت هادی عظیمی

درباره چگونگی سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه باید گفت، نکات بسیاری در این زمینه وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 از آن لحاظ که زبان فرانسه از پیچیدگی ها و سختی های خاصی برخوردار است، مترجمی که اشراف کامل به ترجمه به زبان فرانسه داشته باشد، کم است. لذا سفارش تولید محتوا به زبان فرانسه امری حرفه ای و زمان بر تلقی می شود. از همین رو باید در این زمینه حتما از کارشناسان این زبان استفاده کنید. به سراغ کسانی برویدکه قبلا نیز کار ترجمه برای سایت های خارجی را کارنامه کاری خود دارند. از آنها حتما نمونه کار بخواهید. تعداد بازدید کننده های هر سایتی را که تولید محتوای آن به عهده آن مترجم بوده است، ببیند. از درستی کار مطمئن شده و سپس سفارش بدهید.

متن، عکس، تصویر و صدایی که ساخته می شود، زبان شما در بازارهای بین المللی است . پس تولید محتوا را جدی بگیرید و با هر شخص از راه رسیده ای مشاوره نداشته باشید. و گرنه نتیجه کارتان در گوگل محتوم به شکست بوده و در عمیق ترین جای مرورگر و دور از دسترس مشتری خواهید بود.

نتیجه گیری

در این نوشتار به سفارش تولید محتوا فرانسوی پرداختیم . زبان فرانسه را از نقطه نظر کاربرد و فراوانی گویش وران آن مورد بررسی قرار دادیم. دانستیم زبان فرانسه از آنجا که زبان دوم علمی دنیاست و در سیاست و حقوق و هنر جایگاه مهمی دارد، در دیجیتال مارکتینگ نیز مهم تلقی می شود. به دلیل این که جمعیت بسیاری از کاربران اینترنتی به زبان فرانسه صحبت می کنند، یک فرصت ویژه برای مدیران وب سایت ها می باشد. این که با پیوند و گفتگو با این جمعیت بتوانند کالاها و فعالیت های اقتصادی خود را به بازارهای بین المللی معرفی کننند.

.

.

طراحی سایت و 1 ماه سئو فقط 6 میلیون

طراحی سایت حرفه ای با 3 ماه هاست و پشتیبانی رایگان + 1 ماه سئو فقط 6 میلیون تومان این پیشنهاد تا پایان آذر معتبر خواهد بود. لازم به ذکر است که این پیشنهاد برای حمایت از کسب و کار ها ارائه شده است.